تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۴۰

ایستگاه چهار پمپاژ سد ایلام به مدار بازگشت

ایستگاه چهار پمپاژ سد ایلام به مدار بازگشت
ایلام - مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب ایلام از حل مشکل قطعی آب بخش هایی از شهر ایلام خبر داد و گفت: ایستگاه چهار پمپاژ سد ایلام به مدار بازگشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب ایلام، محمدتقی رشیدی اظهار کرد: به دلیل آتش گرفتن تابلوهای ایستگاه شماره ۴ پمپاژ سد ایلام که حدود ۷۰ درصد آب شهر ایلام را تامین می کنند، این دستگاه ها متاسفانه از کار افتاد و نگرانی هایی در این خصوص پیش آمد.

وی افزود: تیم های کارشناسی ساعت اولیه بروز حادثه تمامی امکانات را در محل مستقر کردند و پیش‌بینی می‌شد حدود پنج روز ایلام با قطعی آب مواجه باشد.

مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب ایلام یادآور شد: با تلاش مجموعه کارکنان شرکت و نظارت مدیریت ارشد استان ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه شنبه شب، چهار پمپی که از کار افتاده بودند، وارد مدار شدند.

رشیدی تاکید کرد: قدمت این دستگاه های پمپاژ، بیش از ۲۵ سال بوده که نیاز است بروزرسانی شده و با برنامه‌ ریزی انجام گرفته، این کار بزودی صورت می گیرد.

وی یادآور شد: همان ساعت اولیه ۲۰ تانکر آبرسانی، مشغول آب رسانی به مخازن آب بودند و مشکل زیاد حادی در سطح شهر نداشتیم، به طوری که اکثر مناطق از همان مقدار ذخیره استفاده کردند.

وی ادامه داد: طی یکسال گذشته تمامی تاسیسات و ایستگاه های پمپاژ در سراسر استان، بروزرسانی و بازسازی شده اند و هم اکنون مشکلی در استان نداریم.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب ایلام خاطرنشان کرد: شهر دهلران ۲ هفته پیش، ایستگاه پمپاژ آن نوسازی شد و با کمترین هزینه، بیش از ۱۰۰ لیتر به ظرفیت پمپاژ آب دهلران اضافه شد، به طوری که مجبور شدیم ۲ چاه این شهر را موقت خاموش کنیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.