تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸

۴۵۰ کیلومتر فیبر نوری برای مناطق روستایی ایلام اجرا شد

۴۵۰ کیلومتر فیبر نوری برای مناطق روستایی ایلام اجرا شد
ایلام - مدیر مخابرات منطقه ایلام گفت:

 ۴۵۰ کیلومتر فیبر نوری در پوشش ارتباطات سیار روستایی با تامین اعتبار دولتی انجام شده است.

“سید شهاب نبی‌پور”، روز شنبه در آیین بزرگداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و زن با اشاره به پروژه‌ها و برنامه‌های آتی مخابرات منطقه ایلام در پایان سال جاری، اظهار کرد: عملیات اجرایی ۱۷۶ کیلومتر فیبر نوری در سطح مناطق روستایی استان در دست اقدام است که این میزان با احتساب الحاقیه‌های آن، تا سقف ۴۵۰ کیلومتر نیز رسیده است.

وی افزود: اجرای این میزان فیبر نوری، در قالب فاز دوم پروژه ارتباطات روستایی در استان و پوشش ارتباطات سیار روستایی با تامین اعتبارات دولتی در حال انجام است.

مدیر مخابرات منطقه ایلام بیان کرد: از جمله مزایای اجرای این پروژه‌ها، تقویت پوشش آنتن‌دهی مناطق روستایی و کم برخوردار، ارتقاء اینترنت همراه اول مناطق روستایی از ۲G به ۴G، ارتقاء سایت‌های شهری و ارائه ارتباط با فنآوری نوین ۵G و TD-LTE و تقویت زیرساخت پهنای باند اینترنت در سطح استان است.

نبی پور یادآور شد: با توجه به برگزاری انتخابات پیش رو، محل‌های اخذ رأی باید از پوشش ارتباطی پایدار برخوردار شود و توسعه ارتباط تلفن ثابت و واگذاری پهنای باند پرسرعت در مکان‌های اخذ رای از برنامه‌های مخابرات منطقه ایلام و در دست اقدام است.

وی خاطرنشان کرد: براساس تصمیمات اخذ شده، توسعه شبکه تلفن ثابت و سرویس‌های باند پهن اینترنت با کیفیت و سرعت‌های بالاتر جهت ارائه خدمت به مردم در دستور کار است، زیرا اجرای این امر سبب خواهد شد که ما انتظارات و توقعات مردم را برآورده سازیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.