تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱

جبهه مقاومت به کابوس بزرگ استکبار جهانی تبدیل شده است

جبهه مقاومت به کابوس بزرگ استکبار جهانی تبدیل شده است
ایلام - رئیس ستاد اقشار و متخصصین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اقشار مختلف بسیج در راستای حل مشکلات مردم در کنار دولت گام بر می دارند، گفت:

امروز تشکیل جبهه مقاومت با تاسی از فرهنگ بسیج به کابوس بزرگ استکبار جهانی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار ” فضل الله کفیل” روز دو شنبه در اجلاسیه مجمع عالی بسیجیان استان ایلام در محل هتل زاگرس با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال‌ دفاع مقدس و شهدای حادثه اخیر کرمان، اظهار کرد: مردم استان ایلام با تقدیم۳ هزار شهید در طول دوران دفاع مقدس، دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه فرهنگ مقاومت به برکت ایثار شهدا و تفکر بسیجی توانسته است به یک فرهنگ جهادی تبدیل شود، افزود: امروز تشکیل جبهه مقاومت در نقاط مختلف جهان، به کابوسی بزرگ برای دنیای استکبار و نظام سلطه تبدیل شده‌است.

سردار کفیل با اشاره به اینکه مردم غزه با مقاومت و ایستادگی در برابر صهیونیسم همانند مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس بدون هیچ‌گونه امکاناتی در مقابل دشمن ایستادگی می کنند و حاضر به ترک سرزمین خود نشده‌اند، تصریح کرد: با وجود جبهه مقاومت امروز پرچم و چهره اسلام به عنوان نماد حیات‌بخش و مقاوم، درجای جای جهان در حال معرفی به جهانیان است.

رئیس ستاد اقشار و متخصصین سازمان‌های تخصصی سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر گرامیداشت و پاسداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان سمبل مقاومت، گفت: مجمع بسیجیان با عنایت به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیج یک فرهنگ و تفکر است، متشکل از افرادی است که در راه سربلندی نظام مقدس جمهوری از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

وی با تاکید بر اینکه اقشار مختلف بسیج با حضور فرهیختگان و نخبگان در راستای حل مشکلات مردم تشکیل شده است، یادآور شد: مجمع بسیجیان با جمع‌آوری ظرفیت‌های مهم نخبگان و فرهیختگان در تمامی عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، خانواده و… به حل مسائل مهم کشور می پردازد.

سردار کفیل با اشاره به اینکه تنش آبی و جمعیت در حال حاضر ۲ مسئله مهم کشور است، افزود: در مجامع بسیج باید راهکارهایی برای حل این مسائل ارائه داد و به رفع آنها پرداخت.

رئیس ستاد اقشار و متخصصین سازمان‌های تخصصی سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: یکی دیگر از موضوعات مهم کشور تقویت جبهه نرم است که باید در این مجمع بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری انتخابات پیش رو در اسفندماه سال جاری اشاره کرد و گفت: نظام کشور عزیز ایران اسلامی، نظامی مردم‌سالار به عنوان یکی از نقاط قوت جمهوری اسلامی است و بر این اساس باید تمام توان خود را در راستای افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به کار گیریم.

رئیس ستاد اقشار و متخصصین سازمان‌های تخصصی سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: مردم همیشه به عنوان پشتوانه نظام و انقلاب در تمام عرصه‌ها حضور داشته و دارند و مسئولان نیز باید با خدمت‌رسانی خود این حضور را قدر دانسته و به حل مشکلات مردم بپردازند.

وی در پایان با اشاره به حضور چشمگیر مردم ایلام در عرصه‌هایی مختلف از جمله انتخابات، خاطرنشان کرد: استان ایلام همواره در عرصه انتخابات از استان های پیشرو بوده و مشارکت مردم در پای صندوق های رای یک الگو در کشور است.

به گزارش ایرنا، در پایان این اجلاس، بیانیه مجمع بسیجیان در محکومیت حادثه تروریستی کرمان قرائت و با ندای الله اکیر مورد تاکید و تائید حضار قرار گرفت./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.