تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

نقشه شوم دشمنان با حضور به موقع رسانه های کشور شکست می خورد + گزارش تصویری

نقشه شوم دشمنان با حضور  به موقع رسانه های کشور شکست می خورد + گزارش تصویری
نگاه اقتصاد

سردار قدرت الله کریمیان؛ جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، در نشست شورای سیاستگذاری جشنواره استانی ابوذر و در جمع خبرنگاران گفت: امید آفرینی مهمترین رسالت اصحاب رسانه بوده و رسانه ها بازوی قوی مسئولان برای توسعه و پیشرفت کشور هستند.

سردار کریمیان؛ یکی از رسالت های بزرگ خبرنگاران و مطبوعات بیان دستاوردهای نظام و انقلاب و ایجاد امید در سطح کشور است، اضافه کرد: رسانه ها می توانند به عنوان بازوی توانمند مسؤلان در راستای توسعه و پیشرفت کشور موثر باشند.

وی ادامه داد: دشمنان با بهره گیری از فضای رسانه ای با اهداف خاص، به دنبال ایجاد تغییر در سبک زندگی مردم مسلمان ایران و مسموم کردن اذهان جامعه برای ایجاد یاس و ناامیدی هستند.

قدرت الله کریمیان تاکید کرد: در جامعه امروز رسانه ای توانمند است که بایستی بر فضای بمباران خبری از سوی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی احاطه داشته باشد.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام یادآور شد: توجه به سواد رسانه ای مبتنی بر اشراف اطلاعات و محتواهایی که منتشر می شود باید مورد بررسی و رصد قرار گیرد، خبرنگاران با حضور میدانی نقش مهمی در راستای ایجاد آرامش در جامعه با انتشار اخبار صحیح دارند.

وی تأکید کرد: نوآوری در تولید محتوا در سطح رسانه های استان، باید بیشتر شود و این رسالت می تواند در جنگ روایت ها بسیار تأثیرگذار باشد، چون امروز، جنگ، جنگ روایت هاست و با اقدام به موقع رسانه های کشور، نقشه شوم رسانه های دشمن به سنگ می خورد.

سردار کریمیان؛ خاطر نشان ساخت: انتخابات نمود مردم‌سالاری نظام اسلامی در سطح جهان است، دشمن تلاش می کند که انتخابات را به چالش بکشد، در نتیجه رسانه ها نقش مهمی در راستای مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های رای دارند و رسانه ها می توانند فرهنگ ساز و تمدن ساز باشند.

در ادامه این نشست محمد علی نظری رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام نیز در سخنانی گفت: امسال شاهد استقبال گسترده‌ای از سوی رسانه های استان از نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر بودیم، با توجه به اینکه امسال بیش از یک هزار و ۴۰۰ اثر در ۱۵ موضوع و در ۱۱ قالب از جمله مصاحبه، گزارش خبری، یادداشت و مقاله، موشن گرافی، اینفوگرافی، کلیپ، عکس، گزارش، پادکست، مستند، فیلم و داستان کوتاه و  به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

محمد علی نظری؛ رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام گفت: در مجموع ۱۸ داور به صورت تخصصی این آثار را داوری و برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور مسئولان استانی و کشوری در بهمن ماه امسال همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

علی نظری در پایان تصریح کرد: فراخوان برای برگزاری جشنواره ابوذر، فرصتی است برای اصحاب رسانه و مطبوعات استان تا بتوانند آثار خود را در پنج بخش استانی از جمله اربعین حسینی، پیوند رسانه با صنعت پتروشیمی، گاز، برق و الگوی مصرف، صنایع دستی، گردشگری و صنعت توریسم، مصرف بهینه انرژی، محیط زیست و حفاظت از منابع طبیعی به این جشنواره ارسال کنند.

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.