تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

میهمانی لاله‌ها در ۱۱۴ گلزار شهدای ایلام برگزار می‌شود

میهمانی لاله‌ها در ۱۱۴ گلزار شهدای ایلام برگزار می‌شود
.

 

ایلام – مسوول روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: آیین میهمانی لاله‌ها فردا پنجشنبه اول مهرماه همزمان با سراسر کشور در تمامی ۱۱۴ گلزار شهدای سراسر استان ایلام برگزار می‌شود.

سیدعلی موسوی مقدم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: برنامه میهمانی لاله‌ها و عطرافشانی مزار شهدا طبق برنامه هر ساله در بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور مردم انقلابی و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در گلزارهای شهدای این استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این آیین فردا ساعت ۱۴:۳۰ به صورت ویژه در گلزار شهدای امامزاده علی صالح (ع) شهرستان مهران با حضور مسوولان استانی و محلی، مدیران دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا برگزار می‌شود.

مسوول روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام تاکید کرد: این برنامه همزمان با دومین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و ادای احترام مردم و مسولان به آرمانهای شهدا برگزار  و از عموم مردم برای شرکت در این محفل دعوت می شود.

استان مقاوم ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از سه هزار شهید، ۱۱ هزار جانباز و ۳۳۲ آزاده تقدیم اسلام کرده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.