تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶

خدمت صادقانه و کار جهادی حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم می کند

خدمت صادقانه و کار جهادی حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم می کند
نگاه اقتصاد

فرماندار سیروان با اشاره به اینکه مسئولان با خدمت صادقانه و کار جهادی، بستر را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای فراهم کنند، گفت: به یقین مردم بار دیگر تمام نقشه های دشمنان شیطانی این مرز و بوم را خنثی می کنند و با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان؛ محمدباقر شریفی در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه مردم مناطق شهری و روستایی این شهرستان با حضور گسترده در انتخابات تمام نقشه ها و توطئه های دشمنان این مرز و بوم خنثی می کنند،افزود: دشمنان نظام و انقلاب به هر روش و ترفندی به دنبال القای ناامیدی و کمرنگ نمودن اهمیت انتخابات هستند.

وی با بیان اینکه آحاد مختلف مردم با حضور گسترده خود تمام نقشه های دشمنان نظام را به یاس و ناامیدی تبدیل کنند،اظهار داشت: تلاش دشمن کمرنگ جلوه دادن مشارکت مردم در انتخابات است اما مردم باید کاری کنند که بازهم دشمنان در محاسبات خود دچار اشتباه و ناامیدتر از همیشه شوند.

شریفی با بیان اینکه مسئله انتخابات موضوع مهمی است که در سرنوشت یک کشور و ملت نقش دارد، تصریح کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی، به معنای مردم سالاری و نظارت مردم برعملکرد مسئولان و دولت است،انتظار می رود که احزاب، گروه های سیاسی، نخبه گان،معتمدین در ایفای چهار راهبرد مورد تاکید مقام معظم رهبری به ویژه مشارکت حداکثری و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی مؤثر باشد.

وی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات تمام نقشه های دشمنان را خنثی می کند، تاکید کرد: مردم با بصیرت و ولایتمدار این شهرستان امسال هم همچون سال های گذشته با حضور گسترده در پای صندوق های رأی تمام نقشه های دشمنان این مرز و بوم را خنثی می کنند.

فرماندار سیروان با بیان اینکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب، آرا مردم حق الناس است و همه ما باید با اهتمام و جدیت کامل تلاش کنیم این حق را در نهایت سلامت به سر منزل مقصود برسانیم،گفت:انتخابات عرصه ای برای نمایش قدرت نظام در برابر استکبار جهانی است و همه ما باید با اعتقاد کامل در این زمینه حاضر شویم و برای برگزاری انتخاباتی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

شریفی با بیان اینکه انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت، چهار راهبرد اصلی مورد تاکید مقام معظم رهبری به عنوان نقشه راه همه ما در انتخابات پیشرو خواهد بود، افزود:مهم‌ترین رسالت مجریان و دست اندرکاران، برگزاری انتخاباتی قانونی، آرام، امن، پرشور و با شکوه با حضور حداکثری مردم است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.