تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

مسئول کمیته بین‌الملل ستاد دهه فجر: جشن پیروزی انقلاب در ۱۴۰ نقطه جهان برگزار می‌شود

مسئول کمیته بین‌الملل ستاد دهه فجر: جشن پیروزی انقلاب در ۱۴۰ نقطه جهان برگزار می‌شود
تهران- مسئول کمیته بین‌الملل ستاد دهه فجر انقلاب گفت:

امسال برای اولین بار در ۱۴۰ نقطه در سطح بین‌الملل با تمرکز بر موضوع مقاومت و فلسطین جشن پیروزی انقلاب برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جلسه کمیته بین‌الملل ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت امور خارجه، سازمان فرهنگ و ارتباطات، بسیج، صداوسیما، بعثه مقام معظم رهبری، کمیته حمایت از انقلاب مردم فلسطین در نهاد ریاست جمهوری، ستاد رسانه‌ای کشور و مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

مسئول کمیته بین‌الملل ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در این جلسه بر لزوم استفاده از ظرفیت ایرانیان مقیم خارج از کشور در برگزاری گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب تأکید کرد و گفت: این کمیته، برنامه‌های متنوعی را برای ایرانیان خارج از کشور تدارک دیده است.

سهرابی اظهار داشت: استفاده از تمام ظرفیت های موجود در بستر های معنوی، ورزشی، فرهنگی، اقتصادی و علمی، هدف گذاری این کمیته برای پیوند هر چه نزدیک تر ایرانیان و هموطنان خارج از کشور با انقلاب اسلامی و آیین دهه مبارک فجر است.

وی افزود: انسجام ایرانیان خارج از کشور، موضوع شبکه سازی از فجر باوران و فجر یاوران انقلاب اسلامی در میان این قشر با هدف فراهم‌سازی مشارکت حداکثری آنها در مراسم و مناسبت‌ها به ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی به عنوان یکی از رویکردهای اجرایی کمیته است.

مسئول کمیته بین‌الملل ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، این دهه را یکی از فرصت های مهم برای برقراری ارتباط با ایرانیان خارج از کشور دانست و تصریح کرد: استفاده از ظرفیت ایرانیان خارج از کشور در برگزاری گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مورد تاکید است.

در ادامه هریک از اعضای حاضر در جلسه نقطه نظرات، پیشنهادات و نیز برنامه‌های اجرایی دستگاه متبوع خود را بیان داشتند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.