تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲

به احترام «حاج قاسم» * ناهید ابراهیمی

به احترام «حاج قاسم»   * ناهید ابراهیمی
ایلام- بعضی وقت‌ها برخی اشخاص آنقدر جایگاه ارزشمندی در بین مردم پیدا می‌کنند

و به صورت کاریزما برای همه، نمونه عینی یک مقام ارزشمند و اثرگذار و گره‌گشای مشکلات می‌شوند که باید اسطوره و الگوی جاودان باقی بمانند.

چند روزی بود که عکس پروفایل شخصی‌ام را بنا به دلایلی به عکس «حاج قاسم» تعویض کرده بودم، پیغامی از یک شخص به صورت پیام خصوصی ارسال شده و از من درخواست کرده بود که اگر وقت دارم پیامی برایم ارسال کند من هم پذیرفتم و بعد …پیامی با این مضمون « واقعیت این هست که من نمی‌دونم شغل شما چیه، ولی به دلیل اینکه پروفایل شما تصویر “حاج قاسم بود” به شما پیام دادم.

کابل اینترنت خانگی روستای “چشمه کبود” قریب به ۵۰ روزه به سرقت رفته در حالی‌که دانش آموز و دانشجویان به اینترنت پرسرعت نیاز دارند و متاسفانه داخل منازل آنتن‌دهی و اینترنت نداره، دهیار و شورای روستا که هیچ اقدامی انجام نمیدن به هر مرجعی مراجعه میشه میگن کابل نیست و حتی برخی کلا پاسخگوی تماس نیستن مردم از این شرایط عاجز شدن، بنده نمی‌دونم که آیا شما میتونید به ما در جهت حل این مشکل کمک کنید یا نه.

اما همون‌طور که در ابتدای پیامم عرض کردم خدمتتون فقط به دلیل پروفایلتون و آگاهی از خدمات “حاج قاسم” براتون پیام گذاشتم.

اگر بتونید کمکی کنید که مردم دعاگوی شما هستن اگر هم نه که معذرت می‌خوام که مزاحمتون شدم.

رسالت کار خبری‌ام از یک سو که باید پیگیر مشکلی از مشکلات مردمی می‌شدم و به خاطر اعتقادی که این فرد به “حاج قاسم” داشت از سوی دیگر آنقدر مجاب شده بودم که به هر طریقی که هست خودم را قانع کردم باید پیگیر ماجرا شوم.

بلافاصله شماره مدیرعامل مخابرات استان را گرفتم و مشکل مردم روستای چشمه کبود را اعلام کردم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام در این خصوص گفت: متاسفانه در برخی مناطق سرقت کابل‌های برق و مخابرات بسیار زیاد شده اما تاکنون سرقت در این روستا اعلام نشده است.

“سید شهاب‌الدین نبی پور” در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اکنون پیگیری لازم برای بررسی این سرقت را اعلام می‌کنم و امیدوارم در کوتاه‌ترین زمان مشکل مردم روستا برطرف شود.

وی ادامه داد: البته اکنون شرکت مخابرات پیگیر اجرای فیبر نوری است که ارزش زیادی برای سارقین ندارد و امیدوارم دیگر شاهد این قبیل مشکلات سرقت در مناطق مختلف نباشیم.

وی تاکید کرد: مردم در مناطق مختلف روستایی اغلب همدیگر را به خوبی می‌شناسند و به راحتی می‌توانند حافظ اموال عمومی باشند.

نبی پور گفت: در برخی مناطق سارقین غیر بومی منطقه هستند و مشکلات زیادی برای مردم و هزینه زیادی بر دولت تحمیل می کنند که در این راستا نیازمند توجه ویژه مقامات انتظامی هستیم.

نمی دانم آخر ماجرا به کجا می‌انجامد و آیا به سرعت مشکل اینترنت مردم روستای چشمه کبود برطرف می‌شود یا نه، اما بدون شک من باز به احترام “حاج قاسم” چند روز دیگر باز مجدد از طریق مدیرعامل مخابرات پیگیر این مشکل خواهم بود، زیرا که ادای دین در قبال انسان های بزرگ به حرمت تصویری که از آنان برای پروفایل شخصی است، بر دوشم سنگینی می کند و باید تا گرفتن نتیجه‌ای منطقی این مشکل را برای برطرف شدنش پیگیری کنم.

کاش به احترام “حاج قاسم” که این گونه مردم با یک باور و اعتقاد زیبا عملکرد و اقداماتش را می‌شناسند همه ما رهروی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم باشیم و بدانیم که زندگی همین امروز و همین لحظه است و می توان با یک کار کوچک لبخندی بر لبی نشاند و اشکی از دیده ای زدود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.