تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹

دبیر مجمع تشخیص مصلحت: 

تصویب منطقه آزاد مهران پیگیری می‌شود

تصویب منطقه آزاد مهران پیگیری می‌شود
ایلام - دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تصویب منطقه آزاد مهران بطور جدی در مرکز پیگیری می‌شود و امیدواریم پس از مطرح شدن در صحن مجمع، اقدامات لازم در خصوص تصویب آن انجام شود.

به گزارش ایرنا، محسن رضایی روز سه‌شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار داشت: مردم ایلام با وجود برخورداری از کمترین جمعیت و وسعت کشور، بیشترین سهم را در پیروزی دفاع مقدس داشتند.

وی یادآور شد: مردم ایلام همواره در جنگ هشت ساله تمام تلاش خود را بکار گرفتند و شهدای بسیاری را به انقلاب تقدیم کردند.

امام جمعه ایلام: تصویب منطقه آزاد مهران، رونق سرمایه‌گذاری و اشتغال ایلام را بدنبال دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این دیدار گفت: چنانچه منطقه آزاد تجاری مهران به تصویب برسد موجب رونق تجارت، سرمایه‌گذاری و اشتغال در استان خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین الله‌نور کریمی‌تبار در خصوص سامانه گرمسیری استان نیز از دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خواست: با پیگیری مکرر اعتبار لازم را تخصیص دهند.

وی ابراز امیداواری کرد: با پیگیری مسوولان استانی و کشوری، پروژه سامانه گرمسیری در آینده نزدیک با تخصیص اعتبار کافی به بهره‌برداری برسد.

امام جمعه ایلام گفت: مردم و عشایر ایلام با کمترین امکانات و تجهیزات برای دفاع از آرمان‌های انقلاب از جان و مال خود گذشتند و در برابر رژیم مهاجم عراق جنگیدند.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار یادآور شد: همدلی بسیار خوبی بین مسوولان و مردم وجود دارد و شرایط استان از نظر بحث امنیت بسیار خوب است

وی تاکید کرد: ایلام با توجه به مرز طولانی در کشور از نظر قاچاق دام و مواد مخدر کمترین میزان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایرنا، دبیر تشخیص مصلحت نظام صبح امروز سه‌شنبه از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد این استان شد و مورد استقبال رسمی محمد نوذری معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام و مسوولان استانی قرار گرفت.

حضور در مزار شهدای ایلام، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام، دیدار با خانواده شهیدان جمال‌الدینی و فتحی زاده و همچنین حضور در نشست اقتصاد مقاومتی استان در برنامه سفر یک روزه دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.