تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

بهره‌برداری از ۲ مجتمع بزرگ آبرسانی روستایی در چوار و هلیلان

بهره‌برداری از ۲ مجتمع بزرگ آبرسانی روستایی در چوار و هلیلان
ایلام - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت:

همزمان با ایام مبارک دهه فجر امسال ۲ پروژه بزرگ آبرسانی در سطح روستاهای شهرستان‌های چوار و هلیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

“پرویز ناصری” روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: فاز اول آبرسانی به مجتمع “ماهیزان داجیوند” شهرستان هلیلان در مراحل پایانی قرار دارد و در ایام مبارک دهه فجر امسال این پروژه به بهره‌برداری می رسد.

وی افزود: با بهره‌برداری از این پروژه آبرسانی در شهرستان تازه تاسیس هلیلان، جمعیتی افزون بر سه هزار نفر از آب پایدار، بهداشتی و سالم بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام اعتبار اولیه برای اجرایی شدن فاز اول این پروژه را ۲۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: در فاز اول، جمعیتی افزون بر سه هزار نفر و در فاز دوم که در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز می شود در مجموع جمعیتی بالغ بر ۶ هزار نفر از نعمت آب پایدار، بهداشتی و سالم برخوردار خواهند شد.

ناصری از مراحل پایانی پروژه آبرسانی به ۱۶ روستای مجتمع آبرسانی روستایی “مورت” شهرستان چوار خبر داد و گفت: این پروژه بزرگ آبرسانی نیز در مراحل پایانی قرار دارد و دهه مبارک فجر به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تاکید کرد: این پروژه با استفاده از اعتبارات آبرسانی به مجتمع‌های آب روستایی و همچنین اعتبارات محرومیت‌زدایی و جهاد آبرسانی اجرا شده است و با بهره برداری از این طرح هزار و ۴۷۳ خانوار تحت پوشش آبرسانی قرار می گیرند.

ناصری اجرای طرح جهــاد آبرســانی را فرصــتی بزرگ بـرای خدمـت بـه روسـتاییان دانست و یادآور شد: این طرح بزرگ با مشارکت بسیج سازندگی در حال انجام است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.