تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰

امام‌جمعه ایلام: آمریکا دشمن مشترک همه کشورهای اسلامی است

امام‌جمعه ایلام: آمریکا دشمن مشترک همه کشورهای اسلامی است
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه آمریکا دشمن همه کشورهای اسلامی و ملت های مسلمانان است گفت:

ایران و پاکستان ۲ کشور دوست و مسلمان هستند که باید در برابر اقدام‌های تروریستی تحرکات فتنه انگیزانه آمریکا و اسرائیل متحد و هم‌سو باشند.

حجت الاسلام والمسلمین «اله‌نور کریمی‌تبار» در خطبه های نماز جمعه این هفته ایلام اظهار کرد: اقدام سپاه در حمله به مقر تروریست های موساد در اربیل عراق و داعش در ادلب سوریه پاسخ دندان شکنی از سوی ایران به آنهایی است که دستشان به خون هموطنان ما آلوده شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اضافه کرد: اجرای رزمایش مدافعان آسمان ولایت در عرصه ای به گستره ۶۰۰ هزار کیلومتر مربع پیامی روشن و واضح از اقتدار و امنیت پایدار ایران اسلامی برای دوستان و دشمنان است.

وی بیان کرد: هرچند رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و چراغ سبز و سکوت مجامع بین المللی اقدام به کشتار بی‌رحمانه غیرنظامیان ساکن غزه کرده اما مقاومت مردم مبارز رژیم صهیونیستی و آمریکا را به ستوه آورده و سربازان ارتش اسرائیل به اذعان حاکمان این رژیم، تاب و توان مقابله با گروه های مبارز فلسطینی از جمله حماس را ندارند و اسرائیل در برابر مقاومت مردم غزه شکست خورده است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار افزود: اما ارتش یمن با وجود درگیری در هشت سال جنگ با عربستان و هم‌پیمانانش اما با هدف حمایت از غزه مردانه به نبرد با اسرائیل و آمریکا ورود کرده و کشتی های مرتبط با اسرائیل را مورد آماج حملات خود قرار داده است در حالی که سازمان های بین المللی مدعی حقوق بشر از غزه و یمن حمایت نمی کنند.

وی جسارت یمنی ها در ورود به جنگ دریایی علیه اسرائیل را ستودنی و شجاعانه توصیف کرد و ادامه داد: آمریکا ناشیانه و با هدف حمایت از رژیم صهیونیستی وارد جنگ با ارتش یمن شد تا به ناامنی ها و درگیری ها در منطقه دامن بزند اما با این حال یمن همچنان بی پروا به کشتی های آمریکا و اسرائیل حمله می کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مورد انتخابات هم تاکید کرد: هرچند هدف دشمن مایوس کردن مردم از انتخابات است اما مردم باید همچون گذشته پرشور در انتخابات شرکت کنند تا بار دیگر پاسخی دندان شکن به دشمن بدهند و با تشکیل یک مجلس حداکثری و متعهد مشکلات کشور مرتفع شود.

وی به سالروز ولادت حضرت امیرالمؤمنین (ع) و گرامیداشت روز پدر و مرد اشاره کرد و گفت: احترام به والدین در کنار عبادت خداوند به کرات در آیات قران تاکید شده است اما در سال های اخیر احترام به والدین و حفظ جایگاه پدر و مادر با تبعیت از فرهنگ منحط غرب در بین خانواده های ایرانی کاهش یافته است و در این میان فیلم و سریال هایی نیز ساخته می شود که به این فرهنگ وارداتی مضموم و ناپسند بی احترامی به والدین دامن می زند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار از پدر و مادرها نیز خواست در تربیت فرزندانی صالح و پاک کوشا باشند و باید فرزندان را به سوی معنویت و ارتباط با خداوند سوق بدهند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.