تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

با همت اداره کل کتابخانه های عمومی؛ رویداد کسب‌وکار در کتابخانه‌های عمومی در ایلام برگزار می‌شود

با همت اداره کل کتابخانه های عمومی؛ رویداد کسب‌وکار در کتابخانه‌های عمومی در ایلام برگزار می‌شود
نگاه اقتصاد

با توجه به برگزاری «همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک» به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، دوازدهمین رویداد کسب‌وکار در کتابخانه‌های عمومی به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام روز سه‌شنبه ۱۰ بهمن ماه ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ در کتابخانه مرکزی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام، سیدباقر میرعبداللهی، معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ امین رستم نیا، مخترع و مشاور کسب و کار؛ زینب جمشیدی، دانش آموخته علم اطلاعات و دانش شناسی در این رویداد به سخنرانی خواهند پرداخت.

این رویداد با حضور سمیه حیدری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام؛ امین دوست محمدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام؛ جمیل شوهانی، مدیرکل دفتر امور هماهنگی، سرمایه گذاری و اشتغال استانداری و سایر مدیران دستگاه های اجرایی و جمعی از کتابداران و فعالان کسب‌وکار برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت مجازی در این رویداد می‌توانند به نشانی skyroom.online/ch/researchpl/ilam مراجعه کنند. همچنین این نشست به صورت زنده از پایگاه اطلاع‌رسانی (iranpl.ir) و آپارات نهاد(iranpl) پخش خواهد شد.

شایان ذکر است، در حاشیه این رویداد، نمایشگاهی از دست آوردهای فعالان کسب‌وکار کوچک و خانگی برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.