تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

استاندار ایلام: خدمت صادقانه به مردم سرلوحه کار مدیران است

استاندار ایلام: خدمت صادقانه به مردم سرلوحه کار مدیران است
ایلام- استاندار ایلام با بیان اینکه دهه فجر یادآور تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت:

خدمت صادقانه به مردم سرلوحه کار مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی است.

به گزارش ایرنا، «حسن بهرام نیا» روز شنبه در دیدار مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی استان به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اظهار کرد: دهه فجر یادآور اتحاد، انسجام و همدلی مردم و بزرگترین انقلاب قرن است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی توسط بی بدیل ترین فرد از سلاله پیامبر اعظم(ص) به ثمر نشست، تصریح کرد: این دهه یادآور تبیین دستاوردهای بیش از چهار دهه انقلاب اسلامی و گویای پیروزی خون بر شمشیر است.

استاندار ایلام در ادامه با تاکید بر دولت سیزدهم، دولت خدمت به مردم است، گفت: مدیران در این ایام با تجدید میثاق پیمان با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب که با قاموس آنان عجین شده است، خدمت به مردم و تحقق آرمان های امامین انقلاب را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

بهرام نیا ابراز کرد: در ۲۲ بهمن همه مدیران همپای مردم ایران اسلامی که عید انقلاب است، حضور گسترده خواهند داشت که این حضور به منزله آمادگی برای انتخابات ۱۱ اسفند بر اساس مشارکت حداکثری، امنیت، سلامت و رقابت سالم خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران در جایگاه والایی در سطح مناسبات جهانی برخوردار است، ابراز کرد: امروز اقتدار ایران اسلامی موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی شده است.

استاندار ایلام گفت: ۳۲۶ طرح و پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی با اعتباری بیش از ۳۷هزار ۹۴۰ میلیارد ریال همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در مناطق مختلف استان کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: افتتاح و کلنگ زنی این تعداد طرح، برای ۲ هزار ۸۵۷ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در استان ایلام اشتغالزایی ایجاد می کند.

بهرام نیا با اشاره به اینکه هر دولتی توانی و گفتمانی دارد و به واسطه این گفتمان امروز خدمت به مردم در راس امور است، گفت: در این دولت ثابت شده که صادق الوعد بوده و تا کنون وعده های که داده شده محقق شده است.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: طرح جامع منطقه آزاد تدوین شده و در حال تعیین هیئت مدیره منطقه آزاد هستیم که ظرفیت بسیار بالایی را برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در استان ایجاد خواهد کرد.

وی بیان کرد: پارک پلی پروپیلن در منطقه آزاد مهران جانمایی شده و احداث این پارک برای بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغالزایی خواهد شد

بهرام‌نیا با اشاره به انسجام و همدلی مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، بیان کرد: این هم‌افزایی و همدلی موجب شده که امید و امیدآفرینی در سطح جامعه پمپاژ شود.

استاندار ایلام با اشاره به ضرورت مشارکت پُرشور مردم در این انتخابات، گفت: با همکاری همه مردم، عوامل انتخابات و مدیران دستگاه‌های اجرایی شاهد انتخاباتی باشکوه خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با آغاز روند انتخابات جلسات مستمری برای برگزاری انتخاباتی باشکوه برگزار شده و بر این اساس در این انتخابات باید حول چهار محور مهم مقام معظم رهبری “سلامت”، “امنیت” و “رقابت” و “مشارکت” در انتخابات حرکت کنیم.

استاندار ایلام یادآور شد: بارها تاکید کردیم مدیران به واسطه مسئولیتی که دارند حق ندارند از هیچ کاندیدایی حمایت کنند که تا به امروز مدیران کل استانی و شهرستانی به این مهم که قانون است به‌خوبی عمل کردند.

بهرام نیا با اشاره نشست هفته گذشته با مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، خاطرنشان کرد: در این نشست همه مدیران روابط عمومی یک یا چند اقدام شاخص دستگاه‌هایی که در آن فعالیت می‌کنند را ارایه دادند و در آن نشست مصوب شد همه مدیران روابط عمومی‌ها برای پمپاژ امید و امیدآفرینی عملکردهای شاخص را انعکاس دهند.

به گزارش ایرنا، درس اخلاق مدیران در نظام اسلامی با حضور حجت الاسلام ” الله کریمی تبار” نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی برگزار شد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.