تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام (ره):

در راستای حل مشکلات مددجویان با مجلس تعامل خوبی داریم + گزارش تصویری

در راستای حل مشکلات مددجویان با مجلس تعامل خوبی داریم  + گزارش تصویری
نگاه اقتصاد

حسین فتاحی معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد در گزارشی اقدامات صورت گرفته در راستای حل مشکلات حقوقی، قضایی و… مددجویان را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد: معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد با حضور در جمع اصحاب رسانه گفت: در جهت رفع مشکلات حقوقی و قضایی مددجویان، تعامل خوبی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در زمینه احقاق حقوق نیازمندان و ارائه خدمات به این عزیزان از طریق تصویب طرح ‌ها و لوایح مربوطه گرفته است.

و ی افزود: در حکمی که مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۴ برای هیئت امنا کمیته امداد صادر نمودند علاوه بر اینکه کمیته را ملزم فرمودند تا از محل کمک‌های مردمی بهره‌مند شود، از قوای مجریه، مقننه و قضاییه نیز خواستند همکاری لازم را با این نهاد انقلابی به انجام برسانند که ثمره آن تعاملات حال حاضر با نهادهای مربوطه است.

فتاحی در ادامه خاطرنشان ساخت: در حوزه حقوقی و امور مجلس ارتباطات خوبی با نمایندگان داریم و در مقابل منتخبین مردم نیز دغدغه ‌ها و مشکلات حوزه انتخابیه خویش را به ما اعلام می نمایند و همین امر باعث سهولت در رفع مشکلات و نیازهای مددجویان شده است.

وی از جمله آثار ارزشمند تعامل با نمایندگان مردم در خانه ملت را تصویب طرح‌ها و لوایح مهم و فوری برای ارائه خدمات مناسب به نیازمندان عنوان کرد و اظهار داشت: تا کنون قوانین خوب و مؤثری در حوزه‌ هزینه‌های مالیاتی، دادرسی، ارزش افزوده و… مصوب شده است.

فتاحی؛ بیشترین تعاملات را در راستای حمایت از محرومان جامعه با مجلس یازدهم عنوان کرد: و از تمامی نمایندگان این دوره به ویژه ریاست محترم مجلس معاونین ایشان روسای کمسیون های مختلف، اعم از کمیسیون اجتماعی، درمان، تلفیق و… تشکر و قدردانی نمود.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی(ره) در ادامه با اشاره به اساسنامه کمیته امداد، ارائه حمایت‌های قضایی و حقوقی از مددجویان را از جمله اقدامات لاینفک و اساسی این نهاد برشمرد و در پایان آماری از خدمات حقوقی و قضایی به مددجویان را ارائه کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.