تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

پروژه احداث واریانت چشمه چاهی در سیروان به بهره‌برداری رسید

پروژه احداث واریانت چشمه چاهی در سیروان به بهره‌برداری رسید
ایلام - پروژه احداث واریانت چشمه چاهی شهرستان سیروان به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر با حضور استاندار ایلام و جمعی از مسئولان ارجایی استان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، استاندار ایلام روز سه شنبه در این مراسم با بیان اینکه احداث این واریانت یکی از مطالبات دیرینه و به حق مردم سیروان بود، اظهار کرد: افتتاح این پروژه، هفت کیلومتر مسیر شهرستان سیروان را به مرکز استان کاهش می‌دهد.

” حسن بهرام‌نیا” با بیان اینکه ۱۹۰ میلیار ریال در سفر اول رییس‌جمهور به استان به این پروژه اختصاص یافته بود، تصریح کرد: با افتتاح این واریانت چندین پیچ خطرناک مسیر ایلام به سیروان حذف می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در ایام دهه مبارک فجر در سراسر کشور و استان ایلام پروژه‌ها و طرح‌های مختلفی به بهره برداری می‌رسد، افزود: در ایام‌الله دهه‌ فجر ۳۲۶ طرح و پروژه‌ عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۳۷ هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۲هزار و ۸۵۷ نفر به‌صورت(مستقیم و غیرمستقیم) در استان ایلام کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌شود.

سایت تلفن و اینترنت روستایی در سیروان افتتاح شد

همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب و با حضور استاندار ایلام و جمعی از مسئولان استان سایت تلفن و اینترنت در روستاهای چشمه علیا، وسطی و سفلی شهرستان سیروان افتتاح شد.

استاندار ایلام در این مراسم اظهار کرد: برای این پروژه ۴۰ میلیارد ریال و برای ۹ پروژه حوزه ارتباطات شهرستان سیروان ۳۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

بهره برداری از طرح هادی چهار روستای شهرستان سیروان

در این آیین پروژه طرح هادی در چهار روستای ” لرینی”، “اسلامیه”، “نسار مله ماران” و “باباشمس” شهرستان سیروان با مساحت ۳۶ هزار مترمربع به بهره برداری رسید.

برای اجرای طرح هادی این چهار روستا ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است‌ و با احتساب هزینه آسفالت و بهسازی، این میزان به ۲۹۰ میلیارد ریال می‌رسد.

ایستگاه‌های پمپاژ نیمه‌کاره استان از طریق مولدسازی تکمیل می‌شوند

استاندار ایلام در جریان بازدید از پروژه تامین آب اراضی و شبکه آبیاری اراضی دشت سیروان، گفت:برای تکمیل این پروژه و تامین آب اراضی منطقه سه هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی افزود: در نشست با وزیر جهاد کشاورزی مصوب شد کل ایستگاه‌های پمپاژ کشاورزی که نیمه‌کاره هستند و از عمر آغاز عملیات آنها بیش از یک دهه می‌گذرد از طریق مولدسازی اموال مازاد جهاد کشاورزی تامین اعتبار و تکمیل شوند.

به گزارش ایرنا، استاندار ایلام برای افتتاح و بهره برداری از چندین طرح و پروژه به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر به شهرستان سیروان سفر کرده است./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.