تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت:

محمدعلی کشاورز همچنان در آی‌سی‌یو است اما خطری او را تهدید نمی‌کند

محمدعلی کشاورز همچنان در آی‌سی‌یو است اما خطری او را تهدید نمی‌کند
تهران - مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت با اشاره به آنکه مشکل عفونت ریه محمدعلی کشاورز که طی یک هفته اخیر او باعث بستری شدن این هنرمند در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان شده بود رو به بهبودی است یادآور شد: باوجود آنکه این هنرمند هنوز در آی‌سی‌یو است اما طبق گفته پزشکان خطری او را تهدید نمی‌کند و تا هفته آینده از بیمارستان مرخص می‌شود.

حدود یک ماه پیش محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون به سبب مشکلات کلیوی به بیمارستان مراجعه کرد. بعد از معاینات متعدد، پزشکان متوجه علایم عفونت در دستگاه تنفسی او شدند.

در همین راستا و با شدت گرفتن عفونت ریه، این بازیگر پیشکسوت طی دو هفته اخیر در بیمارستان بستری شد و برای سپری کردن طول مراحل تخصصی درمان، محمدعلی کشاورز با دستور پزشکان در بخش آی‌سی‌یو بستری شد.

در این ارتباط و جهت پیگیری حال و اوضاع پدرسالار سینمای ایران با مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت به گفت‌وگو پرداختیم که در ادامه از خاطر شما می‌گذرد.

برطرف شدن مشکل کلیه و کاهش عفونت ریه

سیدمحمد طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آنکه روند درمان محمدعلی کشاورز که طی دو هفته اخیر در بیمارستان بستری بوده همچنان ادامه دارد گفت: بعد از شدت گرفتن عفونت ریه آقای کشاورز، این هنرمند از بخش عمومی به آی‌سی‌یو منتقل شد و در حال سپری کردن مراحل درمان است.

وی ادامه داد: درحال حاضر نیز آقای کشاورز همچنان در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بستری است و خبر خوشحال‌کننده آنست که مشکل کلیه وی برطرف شده است و روند درمان این هنرمند طی یک هفته اخیر با موفقیت ادامه داشته و امروز وضعیت عفونت ریه وی بسیار بهتر از شرایط قبل است.

ارسال کلیه امکانات پزشکی بعد از ترخیص

مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت خاطرنشان کرد: طبق گفته پزشکان در صورت ادامه همین شیوه درمان و پاسخ دهی مثبت ریه؛ آقای کشاورز می تواند طی هفته آینده از بیمارستان مرخص شود.

وی ادامه داد: به محض مرخص شدن وی، تمامی امکانات پزشکی به منزل ایشان منتقل می‌شود تا ادامه مراحل درمان و سپری کردن دوران نقاهت آقای کشاورز شاه در منزل‌شان ادامه پیدا کند./ایرنا

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.