تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴

استاندار ایلام: هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در حوزه برق رسانی این استان هزینه شده است

استاندار ایلام: هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در حوزه برق رسانی این استان هزینه شده است
ایلام - استاندار ایلام با بیان اینکه هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال طی ۲ سال گذشته در حوزه برق رسانی این استان هزینه شده است، گفت:

برق‌رسانی به دورافتاده‌ترین روستاهای استان در این دولت در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هشت پروژه برق‌رسانی در شهرستان ایوان روز جمعه همزمان با نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور استاندار ایلام و جمعی از مسئولان استان به بهره برداری رسید.

استاندار ایلام در این مراسم با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته ۸۶۰۰ میلیارد ریال در حوزه برق‌رسانی در این استان هزینه شده است، گفت: این اعتبارات در دولت سیزدهم در مقایسه با دولت قبل ۲۰ برابر افزایش یافته است.

بهرام نیا با بیان اینکه از میزان اعتبارات استانی حوزه برق‌رسانی، سهم شهرستان ایوان ۳۳۰ میلیارد ریال بوده است، افزود: برق‌رسانی به دورافتاده‌ترین روستاهای استان در این دولت، در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: جبهه استکبار تنها فقط داعیه حقوق بشر را دارد و فقط به دنبال اهداف و منافع خود است. در واقع تمدن و فرهنگ غربی ماهیت اصلی خود را نشان داد.

وی مشارکت مردم در انتخابات را قدرت نرم عنوان کرد و افزود: تمهیدات لازم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای فراهم شده است و امیدواریم بار دیگر ایلام جزو استان‌های برتر کشور در بحث مشارکت بالا در انتخابات باشد.

علاوه بر افتتاح شبکه برق روستای کله‌جوب همزمان روشنایی معابر سه روستا و اصلاح شبکه پنج روستا که که شامل ۳ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی، ۱۲ کیلو شبکه سیمی با کابل خودنگهدار، اصلاح کامل شبکه، نصب چهار دستگاه ترانس جدید در نقاط مختلف و تبدیل ۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف افتتاح شد.

برای این پروژه‌ها ۳۶۶ میلیار ریال از محل اعتبارات استانی(داخلی) هزینه شده است.

بهره‌برداری از پروژه آسفالت سطح معابر در ۱۰ روستای ایوان

همزمان با نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور استاندار ایلام، پروژه آسفالت سطح معابر در ۱۰ روستای ایوان با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار ایلام در این مراسم، اظهار کرد: دولت سیزدهم مردم را ولی نعمت و خدمت به مردم را بالاترین خدمت می داند.

به گزارش ایرنا، برای آسفالت و سنگفرش روستای “حصار شاوه” و ۹ روستا دیگر شهرستان شهرستان از جمله “کله جوب”، “پلنگرد”، “اندیشه”، “جوب گوهر علیا”، “ساتیان”، “داراب”، “نهرغلام ویس” و “علیگه” بیش از با ۳۲ هزار مترمربع، ۱۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.