تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس: حرکت شتابنده خواص در انتخابات منجر به اقتدار نظام و یاس دشمنان می‌شود

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس: حرکت شتابنده خواص در انتخابات منجر به اقتدار نظام و یاس دشمنان می‌شود
تهران- رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت:

طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، اقدامات دقیق و حساب شده خواص در انتخابات پیش رو، منجر به افزایش حرکت شتابنده انقلاب، اقتدار نظام و یاس دشمنان خواهد شد.

حجت الاسلام نصرالله پژمان فر در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع همافران نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و تاکید ایشان به حضور خواص در انتخابات پیشرو اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات اخیر خود به حضور پررنگ خواص اشاره فرمودند. چرا که آنها نقش بی بدیلی در مسائل مختلف نظام می‌توانند ایفا کنند.

وی افزود: وقتی خواص که شامل طبقه نخبه، دانشگاهی، روحانیت، سیاسیون، هنرمندان، ورزشکاران و سایر نامداران کشور می‌شوند، جامعه را به سمت روشنگری و مشارکت در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی دعوت کنند، طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، سبب حفظ جهت عمومی جامعه خواهند شد تا حرکت انقلاب دچار انحراف نشود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با تاکید بر اینکه خواص باید در موضوع مهمی چون انتخابات، جلودار باشند، تصریح کرد: چنین رویکردی از جانب خواص سبب خواهد شد تا سایر مردم هم در حمایت از آنها همراهی کنند و این رویه به اقتدار نظام اسلامی و یاس دشمنان منجر خواهد شد.

 

 

 

دشمن با فشار بر خواص می‌تواند روند اهداف انقلاب را مختل کند

پژمانفر درباره اینکه چرا دشمنان به دنبال ایجاد تعلل و تردید در خواص هستند؟ گفت: دشمن می‌داند وقتی فشار روانی روی خواص ایجاد کند، موفق می‌شود تا در روند برخی از اهداف انقلاب و نظام توقف ایجاد کند. چرا که خواص جامعه، گروه‌های مرجع و ذی نفوذی هستند که در بزنگاه‌های تاریخی می‌توانند نقش موثری در رویدادهای مهم ایفا کنند.

وی ادامه داد: البته همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، در کشور و در ملت ایران اسلامی خواص در اقلیت نیستند و در ۴۵ سال گذشته خواص با فکر، تشخیص دقیق و درست، تصمیم‌های به موقع و انقلابی در جریان‌های مختلف نظام گرفتند تا سبب یاس دشمنان شوند. هرچند که در بزنگاه‌هایی نیز برخی از آنان به کشور ضربه زدند.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طبق بیانات رهبری، امروز خواص باید در حرکت رو به جلو انقلاب شتاب دهندگی‌ بیشتری از خود نشان دهند و انتخابات ۱۱ اسفندماه مجلس و خبرگان رهبری بهترین فرصت برای افزایش این شتابندگی از طرف خواص کشور است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.