تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶

سازمانها و تشکلهای سیاسی در آستانه چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی تاکید کردند: جهان به حقانیت شعارهای انقلاب اسلامی درباره نابودی اسرائیل ایمان آورد

سازمانها و تشکلهای سیاسی در آستانه چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی تاکید کردند: جهان به حقانیت شعارهای انقلاب اسلامی درباره نابودی اسرائیل ایمان آورد
تهران -  نهادها و تشکلهای سیاسی در آستانه راهپیمایی چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی ضمن تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب تاکید کردند:

آزادگان جهان به حقانیت یکی از شعارهای انقلاب اسلامی درباره ضرورت نابودی غده سرطانی صهیونیسم از عالم، ایمان آورده‌اند.

سازمان بسیج مستضعفین روز شنبه در پیامی با دعوت عموم مردم ایران اسلامی برای حضور پرشکوه در راهپیمایی دشمن‌شکن و وحدت‌بخش یوم‌الله ۲۲ بهمن اعلام کرد: ایام‌الله روزهایی است که حاکمیت مطلق خداوند بر همه اسباب و عوامل برای همگان آشکار می‌شود؛ همچون یوم‌الله ۲۲ بهمن که نهضت الهی و اسلامی حضرت روح‌الله الموسوی خمینی، به ثمر نشست و بنیان ظلم و جهالت و رذالتِ طاغوتی برای همیشه از ایران اسلامی ریشه‌کن شد. این ایام‌الله را باید قدر دانست و شکر آن را به جای آورد.

سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: به راستی، یوم‌الله ۲۲ بهمن، عید انقلاب است و حضور مردم ایران اسلامی در این جشنِ پیروزی و ظفرمندی، سال به سال شکوه و رونق بیشتری گرفته است و امسال نیز این حضور به حول و قوه الهی، تجلی افزون‌تری پیدا خواهد کرد تا جهانیان یک‌بار دیگر نظاره کنند که تلاش‌های دشمنان برای جدایی انداختن میان مردم و انقلاب اسلامی، مذبوحانه و محکوم به شکست است.

این بیانیه ادامه داد: از سوی دیگر، چهل‌وپنجمین سالگرد فجر پیروزی، نویدبخش تثبیت و توسعه پیام ظلم‌ستیز و عدالت‌جویانه انقلاب اسلامی در قلوب آزادگان جهان است؛ همان‌ها که امروز در اقصی‌نقاط دنیا، از جنایات رژیم منحوس صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، اعلام انزجار و نفرت می‌کنند و به حقانیت یکی از شعارهای انقلاب اسلامی درخصوص ضرورت نابودی غده سرطانی صهیونیسم از عالم، ایمان آورده‌اند.

 

 

 

انقلاب اسلامی امید حقیقی مستضعفان برای رهایی از بند استکبار است

جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکومند انقلاب اسلامی ایران را جشن می‌گیریم و باور داریم که این انقلاب امید حقیقی مستضعفین جهان برای رهایی از بند استکبار که در راس آن آمریکا و صهیونیسم جهانی است.

این بیانیه انقلاب را امری بزرگ و مقدس برشمرد و تاکید کرد: بزرگ بود زیرا در دنیایی که با تمام توان به سمت استثمار و استحمار ملت‌ها از هر دو سوی غرب و شرق پیش می‌رفت، یک تنه با تکیه بر ملتی که هیچ نداشتند جز اراده و ایثار به پیروزی رسید. مگر کسی گمان می‌کرد حکومت آن پهلوی فراری از وطن سرنگون گردد. قدرتمندترین ارتش منطقه، مخوف ترین سیستم امنیتی سرکوب که زاییده دست موساد بود در کنار دستگاه فرهنگی مفسد و غربگرا پرور و حمایت تمام و کمال غرب و شرق سبب می گشت حتی خوشبین ترین افراد فکر سرنگونی شاه را نداشته باشند.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به مقدس بودن انقلاب اسلامی تصریح کرد: چون آرمان‌هایی مقدس دارد که از سرچشمه توحید منشا می‌گیرد و آزادی و کرامت انسان و استقلال ملت‌ها را سبب می‌گردد. مقدس است چون خون انسان‌هایی نه فقط مظلوم بلکه بصیر و مبارز بر پای آن ریخته شده است، خون‌هایی که ضمانت آن بر عهده پروردگار بلند مرتبه است. مقدس است چون پیش از پیروزی خود ندای آزادی قدس شریف را سر می‌داد. مقدس است چون امامی داشت و دارد که بر زبانشان اسلام راستین و عملشان بر مسیر رسول خدا و امامان بر حق پس از او استوار است.

جبهه پایداری با بیان اینکه این نهال که امروز به درختی تنومند بدل گشته مسیری ناهموار اما سراسر عزت و افتخار طی کرده است، آمده است: هنوز چیزی از پیروزی شیرین مردم در انقلاب اسلامی نگذشته بود که از داخل و خارج دست هایی آلوده و افکاری سیاه کمر به قطع این شجره طیبه بستند. منافقین این فرزندان نهضت آزادی با سلاح ترور و پدران غربگرایشان با ایستادن در برابر اسلام از داخل و تحریم و جنگ از خارج بر پیکره انقلاب تحمیل شد.

این بیانیه با اشاره به ۱۰ سال نبرد با ضد انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس که به برکت خون صدها هزار شهید و مجاهدت فرماندهان شجاع و ایستادگی ملت با سرفرازی به پایان رسید، در این بیانیه تصریح کرد: جنگ سخت اما پربرکت بود. سختی که ملت ما را بزرگ کرد. ما در جنگ خود را یافتیم و خود به دست خود ساخته شدیم و این تجربه گرانقدر سرلوحه آینده شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: اما علمداری رفت و علم بر دست علمداری دیگر قرار گرفت. آنگاه که کسی گمان نمی‌کرد این انقلاب پس از خمینی کبیر سر به سلامت ببرد، خداوند برما منت نهاد و رهبری حکیم بر مقدرات ما حاکم نمود تا کشور با امید به سمت آینده‌ای درخشان حرکت نماید.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به ساخت کشور پس از جنگ یادآور شد: اگر چه، عده‌ای فراموش کردند که ساختن اگر با انسان سازی همراه نشود به صواب نخواهد رفت. زیرساخت‌ها ساخته شد، سدها بنا گردید اما در کنار آن اشرافیت پدیدار گشت و خرد شدن مستضعفین زیر چرخ‌های توسعه توسط برخی از انقلابیون تئوریزه شد. کار به جایی رسید که علمدار نهیب عبرت‌های عاشورایی سرداد.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه سازندگی با قوت و ضعف هایش سپری شد، عنوان کرد: اصلاحات با ندای آزادی جای آن را گرفت. با شعار آزادی آمده بود اما نمی‌دانستیم قرار است به آزادی به سمت اسارت همان غربی برویم که روزی با دادن صدها هزار شهید به جنگش رفته بودیم. عده‌ای رفتند تا با دشمنان ملت متمدنانه گفت و گو کنند اما محور شرارت خطابشان کردند. رفتند تا حق مظلوم را با مذاکره بستانند اما تعلیق سوغاتشان برای این ملت عزیز شد. دوم خردادی که امیدواری برای مردم بود با جولان غربگرایانش فتنه ۷۸ رویانید و خون دل امام امت گشت و نتیجه اش دور شدن مسئولینش از ملت بود.

در ادامه این بیانیه تاکید شد: ملت آگاه شد و رشد کرد و سوم تیر پدید آمد تا دوباره شعارهای انقلاب جانی تازه بگیرد. عدالت به میانه میدان اجرایی کشور آمد، مسئولین خادم گشتند و ملت ولی نعمت شدند. اما فتنه ای دیگر از سوی دشمنان این کشور رقم خورد تا با همه داشته هایش سد راه ملت بزرگ گردد. آنان که خود را منتصب به امام می‌دانستند در برابر رای ملت و حکم جانشین امام شورش کردند تا انقلاب را پای پرتگاه برسانند. آنچنان که دشمنان مایوس شده، امیدوار و جسور شد. ضربه سخت بود اما بصیرت مردم پیشی گرفته از خواص، درایت رهبری و عنایت ائمه اطهار این کشتی را از طوفان فتنه ۸۸ نجات بخشید.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به توطئه داعش که دست پرورده شیطان بزرگ برای به آتش کشیدن تمام منطقه بود، تصریح کرد: دوباره فداییان زینب کبری (س) از این سرزمین به پیکارش بلند شدند، تجربه جنگ و مجاهدینی که در جبهه مقاومت شکل گرفته بودند این بار فتنه‌ای بین المللی و جهانی را خواباند و همه در حالی بود که در داخل عده‌ای به دنبال بستن با کدخدا بودند. خود را برجامیون خواندند و هر که غیرشان بود را تکفیر کردند. آنچه با زور سلاح و ترور متوقف نشد، آنان با مذاکره بتن کوب کردند. اقتصادی که رونق نیافت و حاصل برجامشان تقریبا هیچ شد و این سستی غربگرایانه تا بدان جا رفت که دشمن سید علی حاج قاسم عزیز را به شهادت رسانید تا تجربه‌ای شود برای تاریخ ما که تنها راه منطقی پیش رو مبارزه و مقاومت است.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز ما با افتخار در پای این انقلاب و جمهوری اسلامی پایدار خواهیم ایستاد. نه فقط به خاطر هزاران خدمتی که انقلاب کرد از سواد آموزی تا ارتقای خارق العاده بهداشت و درمان، از ارتقای قدرت علمی کشور تا صدها پروژه صنعتی و فناورانه، از گسترش عدالت نسبت به گذشته تا اقتدار درون زای نظامی، بلکه به دلیل آزادی واقعی که جمهوری اسلامی برای ملت ما به ارمغان آورد. آزادی انتخاب، آزادی که نه تنها سرنوشت این ملت را به دست خودش رقم می زند بلکه به فلسطینیان امید آزادی می دهد. آزادی و رایی که در کنار تمام خاطرات خوب و تلخ عبرت آفرینش سبب رشد و بلوغ ملت ما و همه آزادگان جهان گردید. ما پای این انقلاب خواهیم ایستاد چون استقرار نعمت ولایت مطلقه فقیه که ضامن آزادی مستضعفین است را رقم زد.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی در آستانه ۲۲ بهمنی دیگر از تمامی آحاد ملت دعوت کرد برای پاسداشت خون شهدا، برای شکر نعمت آزادی و برای بیعتی دوباره با ولایت همچون سالهای گذشته، دوشادوش هم در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ شرکت کنند.

 

 

 

دعوت حزب تمدن اسلامی برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حزب تمدن اسلامی هم با دعوت از مردم برای راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کرد: چهل و پنجمین سالگرد پیروزی پرشکوه انقلاب عظیم اسلامی ملت بزرگ ایران از راه رسید. درخشش این انقلاب الهی با رهبری مجاهد عظیم‌الشان جهان اسلام حضرت امام روح‌الله الموسوی الخمینی و همت، اتحاد و همبستگی یکپارچه ملت فداکار ایران با نام مقدس جمهوری اسلامی چشم جهانیان را خیره کرد.

حزب تمدن اسلامی در این بیانیه یادآور شد: این روزها ایران اسلامی چهل و پنجمین سال پیروزی خود را جشن می‌گیرد که بحمدالله ملت‌های آزاده جهان با الهام از این جمهوری مقدس، یکی پس از دیگری راه غلبه بر مستکبران و افزون‌خواهان جهانی را استمرار بخشیده‌اند که نشانه‌های روشن آن در بسیاری از نقاط دنیا به ویژه در فلسطین قهرمان و غزه مظلوم نمایان است.

در این بیانیه تاکید شد: بیست و دوم بهمن امسال علیرغم مشکلات اقتصادی فراوانی که بر دوش مردم سنگینی می‌کند باز هم با شکوه فراوان به کوری چشم دشمنان اسلام و انقلاب برگزار خواهد شد و نیز حضوری پر شور در انتخابات یازدهم اسفند را نوید خواهد داد.

حزب تمدن اسلامی با الهام از خون شهیدان بویژه سیدالشهدای انقلاب، شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و در پیروی از رهبر فرزانه انقلاب، ملت عزیز را به راهپیمایی بیست و دوم بهمن در سراسر کشور دعوت می‌نماید.

 

 

 

اطلاعیه حزب کارگزاران در آستانه ۲۲ بهمن

حزب کارگزاران سازندگی ایران در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیروزی انقلاب اسلامی تحولی مهمی در تاریخ پرنشیب و فراز ایران و اسلام سیاسی محسوب می‌شود؛ مردمی که انباشت نارضایتی فراگیر خود از ستم استبداد و خودکامگی و دیکتاتوری رژیم حاکم را در لحظه‌ای بی‌بازگشت به کنشگری سیاسی پیوند زدند و نظامی که پس از سال‌ها تلاش برای سرکوب هر جناح و جریان سیاسی و تحمیل سبک زندگی برساخته خود، توان تحلیل‌یافته خود را در اِعمال خشونت و رفتارهای تند و تلخ و تهاجم علیه مبارزان بالاخره از دست داد.

این حزب افزود: حذف نیروهای ملی و مردمی که حامیان قانون اساسی و میراث بزرگ انقلاب مشروطه بودند از یکسو و کنار گذاشتن فن‌سالاران کاردان به عنوان معماران توسعه اقتصادی از سوی دیگر، ساختار کهن و مخدوش را هر چه بیشتر از دموکراسی و توسعه دور کرد و به مواجهه خشن نزدیک ساخت.

حزب کارگزاران سازندگی ایران ادامه داد: در میانه ناکارآمدی و فساد و اصلاح‌ناپذیری حاکمیت و بی‌اعتمادی و ناامیدی و خشم مردم معترض، رهبری فرهمند و هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) موفق شد گروه‌های متنوع و متکثر سیاسی و اجتماعی را برای همدلی، همکاری و هم‌افزایی همسو کند و ظرفیت بزرگ اجتماعی را به تحولی عظیم و طوفانی ارتقاء بخشد.

این حزب افزود: اکنون و ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، سالگرد پیروزی مبارک مردم ایران را گرامی می‌داریم و همگان را در سراسر کشور به حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه دعوت می‌کنیم. بی‌تردید راهپیمایی امسال فرصتی برای ادای دِین به همه شهدای راه آزادی و میهن عزیز و پیامی معنادار برای پای‌مردی و مقاومت بر سر اصول مردم‌سالاری نظام خواهد بود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.