تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

مردم آبدانان در بهار آزادی تبعیت دوباره از ارزش‌های انقلاب را فریاد زدند

مردم آبدانان در بهار آزادی تبعیت دوباره از ارزش‌های انقلاب را فریاد زدند
ایلام - آبدانانی‌های باوفا در اوج لطافت و نهایت سخاوت در سحرگاه ۲۲ بهمن پیک پیروزی را در آغوش و خروش خود میهمان کردند

تا بهمن ۵۷ را تداعی و دشمنان این آب و خاک را رهسپار شهر عبرت‌ها و حسرت‌ها نمایند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردان مرد و زنان زمان شناس آبدانان سرشار از عشق و انگیزه الهی و با عزمی استوار و اراده‌ای وصف ناشدنی، اماکن، معابر و میادین شهر را فرش کردند تا عرشیان به وجد وادار شوند.

آبدانانیان شهرنشین به اتفاق روستائیان شریف، مملو از امید و آزادی و با دست نوشته‌های رنگین و شعارهای انقلابی”آمریکا در چه فکریه، ایران پر از بسیجیه”، “استقلال آزادی جمهوری اسلامی”،” ای رهبر آزاده آماده ایم آماده”، “یاد شهیدان وطن زنده باد، جمهوری اسلامی پاینده باد”، “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسرائیل”، “مرگ بر آل سعود”، “تا زنده ایم رزمنده ایم”، تنفر و انزجار خویش را از استکبار جهانی اعلام و در اوج امید و نشاط حمایت خود را از فرامین مقام معظم رهبری، آرمان‌های شریف حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی و بر مبارزه پیگیر با اجانب و ایادی استکبار جهانی پای فشردند. ‌

زنان و مردان با غیرت آبدانان با عبور از خیابان‌های شهید مطهری، میدان ولیعصر(عج) و خیابان امام خمینی (ره) در میدان حضرت امام(ره) این شهر تجمع کردند.

امام جمعه آبدانان ضمن تبریک روز تاریخی و به یاد ماندنی ۲۲ بهمن، سالگشت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و قدردانی از حضور با شعور مردم آبدانان در راهپیمایی سراسری یوم الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: مشارکت بی بدیل، بابصیرت و مثال زدنی مردم و خلق حماسه‌ای دیگر در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی بیانگر اوج قدرت و محبوبیت نهضت نورانی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و تبیین جایگاه ممتاز جمهوری اسلامی و ارزش‌های آن در بین مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین “سید ابراهیم حسینی احمد فداله” با تشریح موقعیت مقتدرانه انقلاب اسلامی در ابعاد ملی و جهانی، افزود: مشارکت امیدآفرین مردم در همایش ماندگار ۲۲ بهمن و حضور شورآفرین در انتخابات ۱۱ اسفند ادامه راه نورانی شهدا تکلیف مدیران را در خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم دوچندان کرده است.

وی مشارکت و وفاداری و توکل مردم بر خدای بزرگ را بالاترین نعمت و پشتوانه انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: خدمات نظام در تمام ابعاد اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی بر تارک تاریخ ایران بزرگ می درخشد و باعث ناامیدی دشمنان اسلام و کشور خود شده‌ است.

فرماندار آبدانان نیز به ارائه خدمات نظام و دولت سیزدهم به مردم پرداخت و گفت: شهدای شاخص و ملی آبدانان و مراتب فرهیختگی و فرهمندی فرزندان آن، نام و آوازه‌ی مردم این دیار شهیدپرور را فراگیر کرده است.

“محمد رحمانی” با قدردانی از حضور حماسی مردم شهرستان آبدانان، یادآور شد: مردم شریف آبدانان با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن زیباترین امتحان را پس دادند و امید واهی منافقان و معاندان را نقش بر آب کرد که امیدواریم در روز ۱۱ اسفند نیز بارای قاطع خود و انتخاب فردی اصلح، عظمت و اقتدار خویش را در تاریخ جاودانه کنند.

در پایان راهپیمایی سراسری قطعنامه‌ ای در۱۰ بند قرائت و مورد تائید مردم قرار گرفت.

نظیر چنین مراسم باشکوهی در مراکز بخش‌های سراباغ و مورموری شهرستان آبدانان نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در یوم الله ۲۲ بهمن برگزار شد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.