تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵

بیمه بیکاران کرونایی اسفند سال گذشته در ایلام پرداخت شد

بیمه بیکاران کرونایی اسفند سال گذشته در ایلام پرداخت شد
ایلام - رییس حمایت، مشاغل و بیمه بیکاری تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام از پرداخت حقِ بیمه بیکاری اسفند سال گذشته ناشی از شیوع ویروس کرونا به مشمولان در این استان خبر داد.

امید نیازیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای مشمولینی که تاریخ بیکاری آنها اسفند ماه ۹۸ بوده مبالغی از سوی خزانه داری کل از حساب تامین اجتماعی کسر و به حساب این افراد واریز شده است.

وی افزود: برای افرادی که شماره شبا و شماره حساب بانکی خود را در سامانه بیمه بیکاری اعلام کرده اند به تناسب سابقه عدم واریز بیمه در اسفند ماه ۹۸ مبالغی پرداخت شده است.

رییس حمایت مشاغل و بیمه بیکاری تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام یادآور شد: همچنین برای افرادی که شماره شبا یا حساب بانکی را اشتباه وارد نموده و دچار مشکل شده اند مجددا پیامک به آنها ارسال می شود تا اطلاعات شماره حساب بانکی و شبای حساب را اصلاح کنند.

امیدیان اضافه کرد: دلیل عدم ارسال پیامک به برخی افراد ممکن است خاموشی تلفن همراه یا غیرفعال بودن پیامک تبلیغاتی آنها بوده و یا شماره همراه اعلام شده در سامانه اشتباه وارد شده است.

وی تاکید کرد: به این افراد توصیه می شود با مراجعه به سامانه بیمه بیکاری در بخش آیتم اعلام شماره حساب با استفاده از کدملی متقاضی و کد رهگیری وارد شوند و نسبت به درج شماره حساب اقدام کنند.

رییس حمایت، مشاغل و بیمه بیکاری تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: چنانچه سامانه به آنها اجازه ثبت شماره حساب نداد و با پیام “منتظر ارسال پیامک باشند” مواجه شدند باید منتظر ارسال پیامک مجدد باشند.

نیازیان تاکید کرد: برای بیمه بیکاری مشمولان ماه های فروردین تا خرداد سال جاری نیز به ترتیب ماه بیکاری پیامک ارسال می شود.

وی از کلیه متقاضیانی که تاکنون برای آنها پیامک اعلام شماره حساب ارسال نشده یا با وجود اعلام شماره حساب در سامانه بیمه بیکاری هنوز مبالغ مقرری به حساب آنها واریز نشده است درخواست کرد: از مراجعه حضوری و بدون رعایت نکات بهداشتی و ازدحام در ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت خودشان خودداری کنند.

نیازیان یادآور شد: این افراد می توانند کلیه مراحل ثبت نام خود را تا زمان پرداخت مقرری از طریق سامانه بیمه بیکاری پیگیری کنند و یا در صورت نیاز با شماره تلفن ۰۸۴۳۲۲۲۱۹۲۶ تماس و جواب سوالات خود را از کارشناس مربوطه دریافت نمایند.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.