تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵

محسن یگانه با قطعه ۲۰۰میلیونی تنور «فجر» را گرم کرد/ بار دیگر «بهت قول می‌دم»

محسن یگانه با قطعه ۲۰۰میلیونی تنور «فجر» را گرم کرد/ بار دیگر «بهت قول می‌دم»
تهران- محسن یگانه خواننده پاپ کشورمان شب گذشته در حالی روی صحنه فرهنگسرای بهمن حاضر شد که این کنسرت با استقبال مخاطبان مواجه شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کنسرت محسن یگانه از خوانندگان پاپ کشورمان در چارچوب سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر شامگاه پنجشنبه -۲۶ بهمن ماه- در نوبت اول که به صورت کامل پُر شده بود، در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

یگانه و گروهش به روال کنسرت‌های اخیرش این بار هم با لباس‌های یک‌دست مشکی با اجرای چند قطعه در میان تشویق‌های مخاطبان به صحنه آمدند.

بریم بعدی؟

یگانه بعد از اجرای چند قطعه گفت: خوشحالم که در خدمت شما هستم و امیدوارم این حس دو طرفه باشد، امیدوارم امشب انرژی بیشتری جاری باشد. در همین ابتدا باید بگویم ما آهنگ‌های زیادی را برای اجرا انتخاب کردیم اما با توجه به زمان کمی که در اختیار داریم باید برخی از آنها را کم کنیم.

و به دیر شروع شدن کنسرت اشاره کرد و گفت: التبه ما راس ساعت به اینجا آمدیم. با این حال می‌خواهیم پشت هم آهنگ اجرا کنیم و از شما هم می‌خواهم که تا آخر کنسرت نگذارید سالن ساکت شود، در طول کنسرت هم زیاد صحبت نمی‌کنم تا آهنگ‌های بیشتری اجرا کنیم و فقط از شما می‌پرسم «بریم بعدی؟»

قطعاتی را که دوست دارید، اجرا می‌کنیم

یگانه در ادامه در میان تشویق‌های مردم چند قطعه اجرا و عنوان کرد: قطعاتی که برای امشب انتخاب کردم نزدیک به دو ساعت است، اما ما امشب فقط یک ساعت و پانزده دقیقه زمان داریم پس از آهنگ‌هایی را که زیاد شناخته‌شده نیست، کم می‌کنیم و قطعاتی را که دوست دارید، اجرا می‌کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه سالن تاریک است و این موضوع برای او سخت است، از نورپردازان خواست که سالن را روشن‌تر کنند و در ادامه قطعه «گناهی ندارم»، «بمون» و.. را با همخوانی مخاطبان اجرا کرد.

صوت مشکل دارد اما تلاش می‌کنم خوب بخوانم

محسن یگانه که در بخش‌هایی از این کنسرت خود به نواختن گیتار می‌پرداخت، در ادامه گفت: امیدوارم تا اینجا خسته نشده باشید، عذرخواهی می‌کنم که گاهی صدایم از کنترل خودم خارج می‌شود. این اولین اجرای من در این سالن است البته قبلاً یعنی هشت سال پیش به این‌جا آمده بودم، اما حالا سیستم صوتی دستکاری شده است و گاهی دچار مشکل می‌شویم پس می‌خواهم بگویم نه اینکه من خواننده خوبی باشم، اما بهتر از این اجرا می‌کنم با این حال تمام تلاش خودم را می‌کنم تا خوب بخوانم.

تقاضای برای اجرای آهنگ ۲۰۰ میلیونی

این خواننده پاپ از لحظه‌ای که به صحنه آمد با تقاضای مخاطبان برای خواندن «بهت قول می‌دم» مواجه شد.

یگانه عنوان کرد: این آهنگی که می‌خواهیم اجرا کنیم؛ «بهت قول می‌دم» نیاز به توضیح زیادی ندارد و بازدید آن در شبکه مجازی از مرز ۲۰۰ میلیون عبور کرده است.

سپس این خواننده‌ و گروه همراهش در میزانسن و چیدمانی مشابه ویدیوی معروف‌شان روی صحنه حاضر شدند و قطعه «بهت قول میدم» را اجرا کردند، حاضران در سالن هم با شور و حال ویژه‌ای آنها را با هم‌خوانی این قطعه، همراهی کردند.

این قطعه که با استقبال ویژه مخاطبان مواجه شد، باعث شد تا یگانه به اجرای مجدد آن بپردازد. سپس یگانه به شوخی گفت: من خواننده‌ای با چهل سال سن هستم اما برای من دست بزنید که با تشویق مخاطبان روبه‌رو شد.

سن موسیقی یا زمین پاتیناژ !

یگانه در ادامه قطعات «درکم کن»، «دوست دارم»، «گناهی ندارم»، «نشکن دلمو»، «سکوت»، «هوایی شدی» را اجرا کرد و در خلال آنها به معرفی اعضای تیم خود پرداخت.

او در بخشی از این کنسرت گفت: امیدوارم سُر نخورم چون سن اینجا کمی شبیه به پاتیناژ است.

یگانه سپس قطعات «منو درگیر خودت کن»، «اسکله ناز چشمات» و «آسمونو بی تو خط خطی کردم» را اجرا کرد و سپس با عذرخواهی درباره کیفیت صدای خود به سبب سیستم صوتی این سالن گفت: من البته هر وقت عذرخواهی کرده‌ام از عذرخواهی من چیزی درآمده است، اما به هر حال این کنسرت است. امروز نمی‌توانیم قطعات را با کیفیت تصور کنیم ولی ما در استودیو آهنگ‌های خوبی را تولید کرده‌ایم.

وی در پایان بیان کرد: امیدوارم لحظات خوبی در کنار عزیزانتان داشته باشید، تنتان سالم باشد و در پناه آن کسی باشید که هر چه داریم از اوست نه کسی دیگر.

سی‌ و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران با همکاری بنیاد رودکی به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن ماه با حضور ۲۱۰۹ هنرمند در بخش‌های رقابتی (جایزه باربَد) و غیررقابتی همزمان در تهران و استان‌های آذربایجان شرقی، بوشهر، سمنان، فارس، گلستان، مرکزی، مازندران، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، کرمانشاه، لرستان، کرمان و هرمزگان برگزار می‌شود. جایزه‌های ترانه،‌ موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.