تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴

نماینده مجلس ایلام

پروژه تونل کبیرکوه تا پایان دولت دوازدهم تکمیل شود

پروژه تونل کبیرکوه تا پایان دولت دوازدهم تکمیل شود
ایلام - نماینده مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی پروژه تونل کبیرکوه را از طرح های اولویت‌دار استان عنوان کرد و گفت: باید تلاش شود این پروژه تا پایان فعالیت دولت دوازدهم تکمیل و به بهره برداری برسد.

بهزاد علیزاده عصر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان آبدانان با تشکر از حضور مردم شهرستان های دره شهر، بدره ، دهلران و آبدانان در مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نظام سلطه با اعمال تحریم های ناجوانمردانه مشکلات متعددی برای ایران اسلامی به وجودآورده است لذا شایسته است همه مدیران با دوری از هرگونه سیاسی کاری و با تعامل و هم افزایی مراتب ارادت و خدمتگذاری خود را به مردم به اوج و اثبات برسانند.

وی با اشاره به وجود طرح و پروژه نیمه تمام در سطح استان افزود: شایسته است مدیران هر شهرستان با تنظیم یک سند توسعه متوازن منطبق با اسناد بالادستی و دقت نظر و تطبیق مطالبات مردم با امکانات و ظرفیتهای دولت اقدام لازم بعمل آورند.

علیزاده، از انتقال تصدی احداث سد ورگر از جهادکشاورزی به وزارت نیرو در آینده نزدیک خبرداد و یادآور شد: در دیدار با مدیران استانی، ملی و شخص استاندار تاکید شد که با توجه به اثرات مثبت تونل کبیرکوه در توسعه استان ایلام ، ضمن تامین اعتبارهای موردنیاز این طرح بزرگ راهسازی را تا پایان کار دولت دوازدهم به بهره برداری برسانند.

فرماندار شهرستان آبدانان نیز در این نشست گفت: در سنوات گذشته و بخصوص در دولت‌ تدبیر و امید اقدامات زیر ساختی مناسبی در این شهرستان انجام شده است.

سیروس مرادحاصلی افزود: پرداخت مطالبات پیمانکاران تونل کبیر کوه و سد ورگر، تامین خسارات وارده به دامداران و کشاورزان منطقه، افزایش نهاده های کشاورزی، مشکلات متعدد عمرانی‌درسطح شهرداریهای شهرستان و معضل بیکاری جوانان از جمله مهمترین مشکلات موجود شهرستان آبدانان و مطالبات مردم است که امیدواریم با پیگیری نماینده محترم مردم در آینده شاهد رفع آنان باشیم.

شهرستان آبدانان با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۷۰ کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.