تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

حضور مردم در انتخابات بیانگر مردم سالاری دینی است

حضور مردم در انتخابات بیانگر مردم سالاری دینی است
ایلام - استاندار ایلام گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات به‌منزله مردم‌سالاری دینی و اقتدار ملی است‌.

«حسن بهرام‌نیا» روز سه‌شنبه در نشست تبیینی ستاد انتخابات استان با قشر فرهنگیان استان، اظهار کرد: انتخابات باشکوه و پرشور تراز نظام جمهوری اسلامی را در دنیا نشان دهد طی چهار دهه پس از انقلاب و امروز، همه تلاش دشمن درصدد کاهش مشارکت مردم در انتخابات است.

وی با اشاره به دسیسه های مداوم جبهه استکبار برای مقابله با نظام اسلامی، یادآور شد: جنگ ادراکی و شناختی شکل جدیدی از نبرد جبهه استکبار برای مقابله با نظام اسلامی است.

استاندار ایلام با بیان اینکه این استان در انتخابات ادوار همواره جزء استان های برتر کشور بوده است، افزود: برتر بودن ایلام از حیث مشارکت بالا در انتخابات آتی بار دیگر تکرار می‌شود.

وی تصریح کرد: معلمان تربیت‌کننده نسل آینده ساز جامعه ما هستند و مدرسه مکان مقدسی برای فعالیت معلمان در جهت پرورش دانش آموزان، این سرمایه های ارزشمند انسانی است.

بهرام نیا خاطرنشان کرد: بزرگترین سرمایه جامعه ما نیروی انسانی است و معلمان به عنوان ادامه دهندگان راه انبیای الهی تربیت‌کننده نسلی توانمند و نخبه هستند.

استاندار ایلام عنوان کرد: در طول بیش از چهار دهه‌ پس از وقوع انقلاب اسلامی، باوجود تحریم، جنگ‌، تهدید و مشکلات داخلی، کشور ایران در علوم مختلف با یاری خداوند هر روز در حال پیشرفت و ارتقا است.

به گفته وی کشور ایران در زمینه ارتقا دانش هسته‌ای در ردیف پنجم و در حوزه هوا و فضا جزء ۱۰ کشور برتر دنیا قرار دارد و در همه حوزه های علمی، فرهنگی، اقتصادی و فنی رشد چشمگیری یافت.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب پنج درصد تولیدات دفاعی در داخل کشور تولید می‌شد اما با پیروزی انقلاب اسلامی اکنون این توان تولیدات دفاعی به ۹۰ درصد رسیده است.

این نشست با حضور جمعی از فرهنگیان استان ایلام برگزار شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.