تاریخ انتشار : جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸

احتمال بارش رگبار باران و کولاک برف در ۳ روز آینده/آماده‌باش هلال‌احمر

احتمال بارش رگبار باران و کولاک برف در ۳ روز آینده/آماده‌باش هلال‌احمر
تهران- رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در پی هشدار هواشناسی

مبنی بر احتمال بارش رگباری باران و کولاک برف در سه روز آینده از آماده‌باش امدادگران خبر داد.

به گزارش جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی با اشاره به هشدار هواشناسی و سطح نارنجی، گفت: طبق این هشدار، احتمال بارش رگباری باران، کاهش دما و وزش شدید باد و کولاک برف در روز شنبه پنجم اسفند، در استان‌های گیلان، غرب مازندران، نیمه شمالی فارس، ارتفاعات گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال خراسان رضوی و شمال ایلام وجود دارد.

وی اظهار داشت: همچنین روز یکشنبه ششم اسفند در استان‌های قم، تهران، البرز، مازندران، گیلان، ارتفاعات گلستان، اصفهان، نیمه شرقی لرستان، شمال و شرق خوزستان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و بوشهر و روز دوشنبه هفتم اسفند، در استان‌های قم، البرز، تهران، غرب مازندران، گیلان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان این موارد پیش‌بینی شده است.

محمودی ادامه داد: در پی هشدار هواشناسی، امدادگران جمعیت هلال‌احمر به همین منظور در همه نقاط یادشده در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر توصیه کرد: از هموطنان درخواست داریم در صورت امکان از ترددهای بی‌مورد خودداری و به هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

هموطنان می‌توانند در زمان بروز حادثه با شماره ۱۱۲، ندای امداد، تماس بگیرند؛ امدادگران به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات امدادی هستند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.