تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴

نامزد انتخابات مجلس در ایلام: قوانین نباید برای مردم دست و پا گیر باشد

نامزد انتخابات مجلس در ایلام: قوانین نباید برای مردم دست و پا گیر باشد
ایلام - نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ایلام گفت:

قوانین وقتی‌ دست‌ وپاگیر باشند در یک فرایند پیچیده بوروکراسی قرار بگیرند، بدون استثنا مردم آسیب می‌بینند.

به گزارش ایرنا، اسد قاسمی شامگاه یکشنبه با حضور در دفتر ایرنا افزود: با تجاربی که در حوزه اجرایی دارم امید است بتوانم خادم خوبی برای مردم استان باشم.

وی اظهار کرد: امروز بزرگترین مساله کشور از نطر من، تورم است چون که اقتصاددانان معتقدند ۲ لشکر تورم و رکود اگر به کشور حمله کنند باید اول تورم را بخاطر کوچک نشدن سفره مردم مهار کرد.

قاسمی ادامه دا: البته امروز در شرایط فعلی کشور ضمن قدردانی از تلاش‌هایی که مسوولان دارند متاسفانه هم شاهد رکود و تورم هستیم و این ۲ لشکر به سفره‌های مردم آسیب رسانده است و باید گفت که موشک‌های تورم به سفره‌های مردم شلیک شده و که اگر راهکاری برای آن نداشته باشیم قطعا نیازی به شلیک موشک دشمنان نیست.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ایلام با اشاره به بحث اشتغال جوانان، گفت: واقعا جوانان ما می‌خواهند دیده شوند، مستقل باشند و باید در مجلس در راستای اشتغال جوانان چاره اندیشی شود.

قاسمی با بیان اینکه کشور ما غنی است، شاهد حضور قومیت های مختلف هستیم، افزود: امروز غنای فرهنگی ما به جهان منتشر شده و آرزوی دنیا این است که از این فرهنگ غنی برخوردار باشند، این تمدن برخاسته از انسان‌هایی در این سرزمین‌ است که در طول دوران آمده‌اند که ایران را برای ملت‌های جهان تشریح کنند.

وی تاکید کرد: من معتقدم که فرهنگ اصیل ایرانی یک فرهنگ غنی بوده و ما در دنیا یک تمدن عظیم هستیم، حتی این تمدن را انتشار دادیم، این تمدن غنی ایرانی را از زمان گذشته تا این لحظه و این مقطع از زمان ادامه دارد، در همین استان ایلام اگر تمدن عیلام و مصادیق آن «چغا گلان، تپه علی کش» در موسیان را می‌توان نام برد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ایلام ابراز کرد: استان ایلام یک استان غنی است و به‌نظرم از یک کشور اروپایی هم غنی‌تر است، اما مدیریت می‌خواهد، منابع و ذخایر عظیم مواد هیدروکربن نفت و گاز در این استان وجود دارد، فقط میدان نفتی «سروک آذر» در منطقه مهران و چنگوله یک میدان نفتی ابر غول‌پیکر است.

نامزد انتخابات مجلس در ایلام: قوانین نباید برای مردم دست و پا گیر باشد

قاسمی با اشاره به مرز ۴۳۰ کیلومتری استان با کشور عراق، گفت: امروز مرزها دیگر عامل تهدید نیستند، مرزها از نگاه من عامل توسعه هستند، امروز جنگ‌های مدرن دیگر جنگ‌هایی نیست که عده‌ای پیاده از مرزها عبور کنند، چرا که ما این توانایی را داریم که هر ردپایی بر شن های سرزمین مقدس ایران، برگشتی نداشته باشد.

وی ابراز کرد: بزرگترین درد و مشکل جامعه ما مشکل تورم است که امروز دامن‌گیر استان ما هم شده است، تا جاییکه بررسی کردم این استان به لحاظ تمام ظرفیت‌ها چه در بحث اکوتوریسم چه در بحث ذخایر و چه در بحث تنوع اقلیم غنی است، با این‌همه جاذبه‌های توریستی و منابع خدادادی، واقعا مشکل اشتغال جوانان را نتوانستیم حل کنیم که البته مدیریت کارآمد می‌خواهد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ایلام گفت: دیپلماسی فعال با کشور عراق با توجه به ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک، اربعین و ظرفیت ترانزیت کالا، از ظرفیت‌های مهم استان به شمار می‌روند که مجلس شورای اسلامی با قانون‌گذاری و نظارت می‌تواند با قوانینی که وضع می‌کند به توسعه در استان کمک کند.

قاسمی بیان کرد: افراد متخصص و متعهد در کنار هم به مجلس معنا می‌بخشند، یک نماینده مجلس توانمند می‌تواند مشکلاتی که هست را با وضع قوانین مرتفع می‌کند، با علم و اطلاعاتی که از درون جامعه دارد، قوانینی وضع می‌کند که ملت در پیچ‌وخم بروکراسی اداری و در پیچ‌وخم سیستم‌ها گرفتار نشوند.

وی ابراز کرد: قانون وقتی قوی بود ملت راحت‌تر می‌توانند زندگی کنند، قوانین وقتی‌ دست‌ وپاگیر باشند، در یک فرایند پیچیده بوروکراسی قرار بگیرند، بدون استثناذمردم آسیب می‌بینند و این مردم از این وضعیت بطور قطع نگران می شوند و در قالب یکسری رفتارها در جامعه بروز می‌کند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ایلام تصریح کرد: من اگر مورد وثوق مردم قرار گیرم و به مجلس راه پیدا کنم آن قوانینی که مشمول کل جغرافیای ایران باشد و همه ملت از آن منتفع شوند و نه قشر خاصی، را مورد توجه قرار خواهم داد.

وی تاکید کرد: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ماه دوازدهم سال و در روز ۱۱ اسفند برگزار می‌شود، امیدوارم که مردم با حضور خود، کسانی را انتخاب کنند که دلسوز، صادق و به فکر منافع عمومی باشند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.