تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷

فرمانده سپاه ایلام: رؤیای دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات تحقق نمی‌یابد

فرمانده سپاه ایلام: رؤیای دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات تحقق نمی‌یابد
ایلام - فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: رؤیای دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو تحقق نخواهد یافت.

به گزارش ایرنا، سردار “جمال شاکرمی” روز دوشنبه در همایش “نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی” که در هتل زاگرس شهر ایلام برگزار شد، اظهار کرد: امروز نه تنها ملت ایران بلکه سایر کشورهای جهان طرفدار انقلاب ایران هستند که بیانگر پیش برندگی انقلاب اسلامی است.

وی با ذکر اینکه امروز ارتقای آمادگی‌ها برای رویدادهای پیش رو یک اصل مهم است که باید بیشتر به آن پرداخته شود، ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ محسوب می‌شود و تجهیزات مقاومت و عملکرد یمن ناشی از گفتمان انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی ثمره‌های فراوانی برای ما داشت که باعث شد ما در یک فضای جدیدی قرار بگیریم و همچنین جبهه مقاومت ورودی هماهنگ برای مقابله جبهه استکبار داشته باشد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام اظهار کرد: باید بدانیم که این جنگ، جنگ مرکب است و هم‌اکنون در این جنگ سربلند هستیم و این مهم به خاطر پایداری خانواده پاسداران است.

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه ما در میدان یاد گرفتیم که مقتدر باشیم و با اقتدار در مقابل دشمن بایستیم، اظهار کرد: گفتمان انقلاب اسلامی به جبهه مقاومت شکل داد به همین دلیل دشمن در پی انحراف افکار ماست، بنابراین باید مراقب باشیم فریب دشمن را نخوریم.

وی گفت: امروز یمن به جبهه‌ای تبدیل شده که در شرق مدیترانه در مقابل دشمن قرار گرفته، جبهه مقاومت عراق امروز بالنده شده و در سایر مناطق مختلف دنیا نیروهای مقاومت در مقابل جبهه استکبار قرار گرفته‌اند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام بیان کرد: جبهه‌های مقاومت در حال مجاهدت هستند و از جمهوری‌ اسلامی ایران به عنوان یک حامی الهام می‌گیرند به همین دلیل محور تحولات جهان اسلام جمهوری اسلامی است و دشمن به این درک رسیده است.

سردار شاکرمی با ذکر اینکه حوادث امنیتی اخیر در کشور تابع راهبرد آمریکا هستند و آن ها حرکتی انجام می‌دهند و ما هم پاسخ آن‌ها را می‌دهیم، افزود: ما باید صبر راهبردی داشته باشیم و تحولات منطقه و جهان را برای عموم تبیین کنیم چراکه دشمنان باید بدانند اگر حرکتی انجام دهند قاطعانه پاسخ می‌دهیم و این از عظمت انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تاکید کرد: ما از زیر سایه جنگ بیرون آمده و به نقطه‌زنی رسیده‌ایم و این از دستاوردهای انقلاب اسلامی است ولی دشمن هیچگاه از دشمنی کوتاه نخواهد آمد.

وی بیان کرد: اینکه موشک‌های مقر تروریست‌ها و رژیم صهیونیستی را به دقت می‌زنند اقدامی برای نگرش است تا بدانند هر حرکتی بکنند قاطعانه پاسخ داده و پیام روشنی برای کشورهایی است که به دشمنان ایران اسلامی پناه می‌دهند که قطعا با پاسخ ایران روبه رو خواهند شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام تاکید کرد: قدرت دقیق اطلاعاتی یکی از ابزارهای قدرت ما است که ساختمان‌های دشمن در مناطق مختلف را به دقت شناسایی می‌کند.

وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب فهمیده‌اند که نمی‌توانند از لحاظ نظامی ایران را تهدید بکنند و از طرفی ایران توانسته‌ تحریم اقتصادی را کم اثر کند، لذا در پی ایجاد ناامنی و بی ثباتی در کشور هستند و می خواهند با تبلیغات رسانه‌ای حضور مردم را در انتخابات کمرنگ کنند و آنرا مقدمه‌ای برای افزایش فشارهای سیاسی و امنیتی قرار دهند.

سردار شاکرمی ضمن پیش بینی حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو گفت: تاکنون ۳۶۰جلسه پیرامون انتخابات در استان برگزار و تا پایان هفته جاری ۱۲ نشست دیگر برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ائمه جمعه و سایر مسئولان که در برگزاری مناسبت‌های مختلف مردمی تاثیر گذار هستند قدردانی کرد.

همایش نقش مردم در هندسه مراسم و مناسب های انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در سالن اجتماعات هتل زاگرس ایلام برگزار شد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.