تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵

ثبت تخلف تبلیغاتی از ۱۵ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایلام

ثبت تخلف تبلیغاتی از ۱۵ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایلام
ایلام - شهردار ایلام گفت: تخلف تبلیغاتی برای بیش از ۱۵ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر ایلام ثبت و صورت جلسه شده است.

«افشین مظفری» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: باتوجه به اینکه شهرداری قبل از شروع رسمی فرایند تبلیغات به تمام نامزدهای انتخاباتی تایید صلاحیت شده تذکرهای لازم مبنی بر ممنوعیت چسباندن پوستر و بنر در سطح شهر داده بود اما با این وجود برخی از ستادهای انتخاباتی با چسباندن پوستر و بنر در سطح شهر، مرتکب تخلف تبلیغاتی شدند.

وی افزود:شهرداری با ارائه مستندات تخلف های تبلیغاتی این نامزدها را به عنوان تخلف انتخاباتی به فرمانداری جهت ثبت و صورت جلسه ارجاع داد و نامزد یا روسای ستادهای انتخاباتی متخلف نیز جهت ابلاغ تخلف فراخوانده شدند.

مظفری یادآور شد: این تخلف های تبلیغاتی در پرونده نامزدهای انتخابات ثبت شده است که در دوره های بعد اگر نامزد فوق قصد شرکت مجدد داشته باشد این صورت جلسه ها تاثیرگذار خواهد بود.

وی ادامه داد: نیروهای امحای شهرداری از بامداد پنجشنبه تاکنون در حال جمع آوری و نظافت سطح شهر از پوسترها و بنرهای تبلیغاتی نامزدها هستند و تا عصر امروز این پوسترها جمع آوری می شود.

به گزارش ایرنا، استان ایلام دارای ۲ حوزه انتخابیه ایلام و دهلران و سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

حوزه انتخابیه ایلام شامل شهرستان های ایلام، ایوان، چرداول، سیروان، هلیلان، چوار، مهران و ملکشاهی و حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره است.

استان ایلام دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.