تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵

آغاز پخش زنده مراسم جمع خوانی قرآن کریم با حضور مسئولین استانی

آغاز پخش زنده مراسم جمع خوانی قرآن کریم با حضور مسئولین استانی
نگاه اقتصاد - صدا و سیمای مرکز ایلام، مراسم جمع خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان را بصورت زنده به روی آنتن می برد.

 

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز ایلام ؛ مراسم معنوی جمع خوانی قرآن کریم، همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان در مصلی شهر ایلام آغاز و بصورت زنده از صدا و سیما ی مرکز ایلام پخش شد.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این مراسم با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت:خداوند را شاکریم که بعد از دو سال وقفه بخاطر همه گیری ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی توفیقی دست داد تا یکبار دیگر شاهد برگزاری مراسم جمع خوانی قرآن باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار زیبایی های قرآن کریم را منحصر به فرد دانست و افزود:قرآن کتاب هدایت انسان ها و رسالت حضرت رسول (ص)بر پایه تبیین قرآن است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تقدیر از عوامل برگزاری مراسم جمع خوانی و روخوانی قرآن کریم به ویژه صدا و سیما ی مرکز ایلام ، سازمان تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش استان گفت: برگزاری چنین برنامه هایی به صورت جمعی بیش از پیش همگان را به انس ، تدبر و عمل به کلام نورانی پروردگار مشتاق می کند.

بهرام نیا استاندار ایلام هم در این مراسم ضمن تقدیر از عوامل برپایی مراسم بویژه صدا وسیمای مرکز ایلام گفت : شرط داشتن جامعه سالم ،حضور افراد سالم در جامعه و پیروی از کتاب و دستورات وحی است.

وی افزود : حضور در محافل قرانی ،ترویج شادی و نشاط در بین مردم را به همراه دارد.

مدیر کل صدا و سیما ی مرکز ایلام هم در این مراسم ماه مبارک رمضان را ماه نور و رحمت و ماه مهمانی خداوند خواند و گفت:مراسم جمع خوانی قرآن کریم هر روز بصورت زنده از شبکه استانی مرکز ایلام پخش می شود.

بازوند با اشاره به اینکه این برنامه معنوی هر روز ساعت ۱۷/۲۰ با شرکت مردم روزه دار برگزار می شود و تا پایان ماه رمضان بصورت زنده از شبکه استانی ایلام پخش می گردد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام اظهار داشت :علاوه بر پخش زنده ی مراسم جزءخوانی قرآن ، برنامه های مختلف ویژه سحر و افطار در ماه مبارک رمضان به روی آنتن می رود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.