تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰

برگزاری جشن نیکوکاری در ۹۰۰ مدرسه ایلام

برگزاری جشن نیکوکاری در ۹۰۰ مدرسه ایلام
ایلام - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام از برگزاری جشن نیکوکاری در ۹۰۰ مدرسه این استان و همچنین ۴۵۰ پایگاه ثابت و سیار در این استان خبر داد.

“ناصر مرادی پویانی” روز دوشنبه در آیین زنگ نیکوکاری، اظهار کرد: سال گذشته مردم نیکوکار استان در جشن نیکوکاری بیش از ۲۲۲ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی به نیازمندان استان کمک کردند و امسال پیش بینی می‌شود این رقم حدود ۵۰ درصد افزایش داشته باشد.

وی ادامه داد: امسال همزمان شدن هفته احسان و نیکوکاری با ماه مبارک رمضان فرصت خوبی را برای انفاق و نیکوکاری و کمک به قشر نیازمند جامعه فراهم کرده و امیدواریم مردم نیکوکار از این فرصت برای مشارکت در کمک به نیازمندان استفاده کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه رفع مشکل دانش آموزان نیازمند از دغدغه های مهم کمیته امداد است، تصریح کرد: در راستای کمک به تحصیل دانش‌آموزان هشت هزار و ۵۰۰ دانش آموز ایلامی از کمک های جمع‌آوری شده در اربعین امسال برخوردار شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این آیین با عنوان اینکه جشن نیکوکاری و همدلی فرصتی مغتنمی برای دستگیری از نیازمندان خصوصاً دانش آموزان نیازمند است، اظهار کرد: هم اکنون ۱۰ هزار دانش آموز ایلامی نیازمند کمک هستند.

“علی درویشی” بیان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از مردم دارای مشکلات اقتصادی هستند افراد توانمند در چنین شرایطی باید به کمک نیازمندان و هم نوعان بیایند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه نذر دادن به همسایگان یک فرهنگ قوی و غنی در بین مردم ما است، باید تلاش کنیم این نوع فرهنگ را در راستای کمک بیشتر به نیازمندان تقویت کنیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.