تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

آیت‌الله جنتی: مردم، با بصیرت دینی و غیرت ملی طراحی دشمنان را بی‌اثر کردند

آیت‌الله جنتی: مردم، با بصیرت دینی و غیرت ملی طراحی دشمنان را بی‌اثر کردند
تهران-  رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ایران، با بصیرت دینی و غیرت ملی خود و حضور پرشور در انتخابات طراحی دشمنان را بی‌اثر کردند.

آیت‌الله احمد جنتی صبح امروز – سه شنبه ۱۵ اسفندماه – در سیزدهمین و آخرین اجلاس خبرگان رهبری در دوره پنجم فعالیت اظهار داشت: در آخرین اجلاسیه خبرگان در این دوره هستیم. به روح بنیان‌گذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) درود می فرستیم و یاد اعضای فقید این مجلس را گرامی می‌داریم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از حضور پرشور ملت ایران در انتخابات یازدهم اسفند، اضافه کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را پشت سر گذاشتیم و مردم فهیم ایران، بار دیگر با تکیه بر بصیرت دینی و غیرت ملی خود، طراحی دشمنان ایران اسلامی را بی‌اثر کردند و نشان دادند درکی درست از منافع ملی دارند.

آیت الله جنتی خاطرنشان کرد: حقیقتاً رهبران انقلاب اسلامی و همچنین مردم شریف ایران اسلامی از نعمت های بی بدیل الهی هستند که در کنار یکدیگر برای تحقق نظام مردم سالاری دینی مجاهدت کرده اند و مسئولان کشور نیز در قوای سه گانه باید با خدمتگزاری خالصانه، شکرگزار این نعمات گرانقدر باشند و در جهت حل مشکلات کشور گام بردارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.