تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

۱۶۵ زندانی نیازمند استان ایلام در سال‌ جاری آزاد شدند

۱۶۵ زندانی نیازمند استان ایلام در سال‌ جاری آزاد شدند
ایلام - مدیرکل زندان های ایلام گفت:

۱۶۵ زندانی نیازمند مالی در این استان از ابتدای سال جاری تا کنون با کمک خیرین، ستاد دیه و نهادهای حمایتی از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

جمشید اسکندری روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون ۱۴۴ زندانی جرایم غیرعمد با کمک ستاد دیه و خیرین نیک اندیش و ۲۱ زندانی نیازمند مالی نیز با کمک انجمن حمایت از زندانیان از زندان آزاد شدند.

وی افزود: در تلاش هستیم با کمک خیرین به تعداد آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و نیازمند مالی تا پایان افزوده شود و آنان سال جدید را در کنار خانواده های خود آغاز کنند.

مدیرکل زندان های استان ایلام یادآور شد: استفاده از ظرفیت خیرین و کمک‌های آنان، تلاش مددکاران اجتماعی و همچنین اعطای تسهیلات قضایی به زندانیان واجد شرایط زمینه آزادی زندانیان را فراهم می‌کند.

اسکندری بیان کرد: توانمندسازی زندانیان و کاهش آسیب‌های اجتماعی خانواده‌های آنان از جمله برنامه‌های محوری این اداره کل بوده و سرکشی از خانواده‌های زندانیان نیازمند به همراه مسئولان و مراجع قضایی به صورت مستمر انجام می‌شود.

گفتنی است آمار آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است و برای آزادی زندانیان نیازمند مالی در جشن گلریزان( که در ماه رمضان برگزار می‌شود) نیز برنامه‌ریزی شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.