تاریخ انتشار : شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

تزریق دُز دوم واکسن کرونا در ایلام به ۵۰ درصد رسید

تزریق دُز دوم واکسن کرونا در ایلام به ۵۰ درصد رسید
ایلام - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تاکنون ۵۰ درصد افراد واجد شرایط تزریق واکسن کرونا در استان هر ۲ دُز واکسن را تزریق کرده اند.

 

دکتر جمیل صادقی فر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: همچنین میزان تزریق دز اول واکسن کرونا در استان به ۸۰ درصد رسیده که انتظار داریم افزایش یابد.

وی افزود: هرچند روند واکسیناسیون صعودی است اما امیدواریم با سرعت بیشتری از سوی شهروندان تداوم یابد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: روند واکسیناسیون افراد ۱۲ تا ۱۸ سال نیز مطلوب است و اکنون آمار به بالای ۷۰ درصد رسیده که امیدواریم با تلاش مدیران مدارس این آمار به ۱۰۰ درصد برسد تا قبل از بارگشایی مدارس به ایمنی کامل برسیم.

صادقی فر تاکید کرد: شهرستان هلیلان با ۵۶ درصد و ایلام ۶۰ درصد کمترین میزان تزریق واکسن دانش آموزی را دارند که امیدواریم آمار این شهرستانها با پیگیری آموزش و پرورش و مدیران مدارس افزایش یابد.

وی همچنین از آمار مطلوب واکسیناسیون کارمندان دستگاه های اجرایی نظیر خبر داد و گفت: شمار بسیار کمی از افراد واکسن تزریق نکرده اند که با پیگیری مدیران دستگاه ها امیدواریم این آمار نیز کامل شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام اضافه کرد: اکنون واکسن به میزان کافی در استان موجود است، انتظار داریم افرادیکه واکسن تزریق نکرده اند هرچه سریعتر برای حفظ سلامت خود و ایمنی جامعه و بازگشت به روال عادی زندگی نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

صادقی فر از مردم خواست علاوه بر تزریق واکسن همچنان پایبند به رعایت پروتکل ها باشند چراکه با توجه به فصل سرما و شیوع آنفلوانزا و همزمانی آن با کرونا خطر ابتلا همچنان زیاد است./ایرنا

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.