سامانه ۱۲۴ به ۷۳۷ مورد شکایت مردم استان ایلام رسیدگی کرد
این شکایت ها از طریق سامانه ۱۲۴ به بازرسان سازمان اطلاع رسانی شده است.
«مهدی کاکاخانی» روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در این بازه زمانی تعداد ۵۵۷ مورد از شکایات دریافتی از طریق سامانه ۱۲۴ و ۱۸۰ مورد نیز از طریق درگاه اینترنتی بوده است.
وی جمع کل شکایات دریافتی از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ را ۷۳۷ مورد عنوان کرد و یادآور شد: از این تعداد ۵۵۵ مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف یا مصالحه شده است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام به طرح تشدید نظارت بر اقلام مورد نیاز و اساسی مردم در ماه مبارک رمضان و عید نوروز اشاره کرد و یادآور شد: ۱۵ گروه در این ایام بر بازار نظارت میکنند.
کاکاخانی به طرح تشدید نظارت بر اقلام مورد نیاز و اساسی مردم در ماه مبارک رمضان و عید نوروز اشاره کرد و گفت: ۱۵ گروه در این ایام بر بازار نظارت میکنند.
وی با اشاره به بازرسی های انجام شده از سطح بازار در سال جاری افزود: از اول امسال تا پایان بهمن ۳۱ هزار و ۸۲۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی استان انجام شده است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام تاکید کرد: این تعداد بازرسی با تشکیل ۲ هزار و یک پرونده با ۵۵۳ گشت مشترک انجام شد که منجر به صدور بیش از سه میلیارد ریال جریمه نقدی برای متخلفان شده است.
کاکاخانی خاطرنشان کرد: در بحث قاچاق نیز ارزش ریالی پروندهها ۱۷۰ میلیارد ریال بوده و تعداد بازرسیها سه هزار و ۸۴۶ مورد بوده که ۱۲۰ مورد پرونده تشکیل شده است./ایرنا
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰