تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹

مراسم شب‌های قدر در ۲۲۸ مسجد و مکان مذهبی ایلام برگزار می‌شود

مراسم شب‌های قدر در ۲۲۸ مسجد و مکان مذهبی ایلام برگزار می‌شود
ایلام - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام از برگزاری ویژه برنامه‌های شب‌های قدر در سطح ۲۲۸ مسجد،حسینیه و تکیه در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین “علی رحیمی” روز شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: این تعداد مسجد، حسینیه و تکیه به مناسبت فرارسیدن رسیدن شب‌های قدر و سالروز شهادت مولای متقیان، میزبان روزه داران شب زنده دار و اقشار مختلف مردم این استان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم با حضور روحانیون و طلاب مستقر، بومی و طرح هجرت در نقاط مختلف استان برای برپایی آیین‌های شب‌های قدر در استان فراهم شده است از اجرای برنامه های متنوع در این آیین‌ها خبر داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: برنامه های سالروز شهادت حضرت امیرالمومنین(ع) شامل دسته روی هیئت‌های عزاداری در ۱۰ شهرستان و برنامه شهر ایلام نیز به صورت اجتماع مردمی در محل میدان ۲۲بهمن راس ساعت ۱۱ صبح برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه فرصت باقی مانده از ماه مبارک رمضان، فرصتی گرانبها و مغتنم در راستای بهره‌گیری از این فیوضات این ماه مبارک است، از همه مردم استان جهت شرکت در این برنامه های معنوی دعوت کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.