تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵

برگزاری وبینار دو روزه بیماری هاری در اداره کل دامپزشکی ایلام + گزارش تصویری

برگزاری وبینار دو روزه بیماری هاری در اداره کل دامپزشکی ایلام   + گزارش تصویری
ایلام - نگاه اقتصاد - در روز جهاني هاري وبینار آموزشی بیماری هاری به مدت دو روز همزمان با سراسر کشور در اداره کل دامپزشکی استان ايلام برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام، این همایش با محوریت سازمان دامپزشکی کشور و مشارکت مرکز مدیریت بیماری های واگیردار وزارت بهداشت، آموزش پزشکی، سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان شهرداریها و دهیاری های وزرات کشور از طریق ویدئو کنفراس بشکل سراسری انجام گرفت.

در همین راستا نمایندگان دانشگاههای علوم پزشکی ایلام، اداره کل حفاظت محیط زیست استان و شهرداری ایلام به میزبایی اداره کل دامپزشکی استان ایلام در این دوره که به مناسبت روز جهانی هاری برگزار شده شرکت کردند.

در این وبینار دکتر ماکنعلی ریاست سازمان دامپزشکی کشور از اهداف برنامه های سازمان دامپزشکی جهت پیگیری و کنترل بیماری هاری در دام سخن گفت.

همچنین رئیس محترم مرکز مدیریت بیماریهای واگیر، اهمیت بیماری هاری وبرنامه‌های پیشگیرانه و کنترل هاری در سطح کشور و جامعه را مورد بحث قرار دادند.

لازم به یادآوری است، از مهم ترین موضوعات مطرح شده در این وبینار تخصصی می‌توان به نقش انستیتوپاستورایران درکنترل هاری در کشور، اقدامات وزارت کشور در کنترل هاری، وضعیت جهانی هاری و همکاری‌های سه جانبه WHO، OIE و FAO در کنترل و حذف هاری، آمار و وضعیت حیوان گزیدگی و هاری انسانی در کشور و هاری در حیوانات اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.