تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶

مدیر حج و زیارت ایلام: ۱۲۰ ایلامی عازم حج تمتع می‌شوند

مدیر حج و زیارت ایلام: ۱۲۰ ایلامی عازم حج تمتع می‌شوند
ایلام - مدیر حج و زیارت استان ایلام از اعزام ۱۲۰ نفر متقاضیان حج تمتع این استان به سرزمین وحی خبر داد و گفت:

متقاضیان حج تمتع استان ۱۲ تا ۱۶ خردادماه ۱۴۰۳ به سرزمین وحی اعزام می شوند.

“سجاد رحمانی” روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: سهمیه استان ایلام برای حج تمتع سال جاری ۹۰ نفر بود که با استقبال متقاضیان، این تعداد با هماهنگی های انجام شده با سازمان حج و زیارت کشور به ۱۲۰ نفر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه متقاضیان حج تمتع استان ۱۲ تا ۱۶ خردادماه ۱۴۰۳ به سرزمین وحی اعزام می شوند، افزود: عوامل اجرایی کاروان سرزمین وحی استان مشخص شده و همچنین دوره های آموزشی احکام و مناسک حج برای متقاضیان حج تمتع استان بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

مدیر حج و زیارت استان ایلام با بیان اینکه کاروان حج تمتع استان ایلام مدینه بعد خواهد بود، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده کاروان حج استان از فرودگاه امام(ره) تهران به شهر “جده” اعزام می شود.

رحمانی با اشاره به انجام معاینات پزشکی پیش از اعزام حجاج توسط جمعیت هلال احمر ایلام، ابراز کرد: مدیریت حج و زیارت تمام تلاش خود را در مدینه منوره و مکه مکرمه برای اسکان و خدمات مطلوب به زائران به کار خواهد گرفت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام نیز در این خصوص اظهار کرد: با اعلام مرکز پزشکی حج هلال احمر و هماهنگی با اداره کل حج و زیارت استان ایلام، معاینات پزشکی پیش از اعزام حجاج توسط جمعیت هلال احمر ایلام انجام شد.

” حمزه محمدی مقدم” خاطرنشان کرد: پس از انجام معاینات حجاج در هلال احمر سلامت زائران بررسی و آن دسته از متقاضیانی که مشکل حادی نداشته باشند، رویه تأیید سلامت آنها تکمیل و ثبت نام آنها در کاروان‌ها کامل می‌شود.

به گزارش ایرنا، خردادماه پارسال، ۱۱۵ زائر ایلامی از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) عازم حج شدند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.