تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰

بیانیه مشترک جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی و جبهه ی مردمی ایران قوی استان ایلام به مناسبت روز جهانی قدس

بیانیه مشترک جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی و جبهه ی مردمی ایران قوی استان ایلام به مناسبت روز جهانی قدس
نگاه اقتصاد - جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی و جبهه مردمی ایران قوی استان ایلام به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه مشترک صادر کردند.

بسم الله قاصم الجبارین

لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَهً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ

✳️ امروز قدس شریف از هرزمان دیگری به ما نزدیک تر است.

روز جهانی قدس میراث گرامی حضرت امام خمینی(ره) و هدیه با ارزش الهی به مردم عدالت‌خواه جهان است. بی شک و طبق مصداق صریح قرآن کریم، دشمن ترین ملت ما، یهود و صهیونیست است، دشمن قدًاری که شعارش تسلط بر مسلمانان از نیل تا فرات است و برای نیل به این هدف از هر جنایتی دریغ نمی‌کند.رژیم غاصبی که مردم مظلوم فلسطین را از خانه‌ی خود اخراج نموده و هر روز جنایات جدیدی علیه این ملت مظلوم مرتکب می‌شود.

✅ملت شجاع، ایثارگر و استکبار ستیز ایران همچون کوه پولادین با حمایت همه جانبه از مردم مقاوم و ایستاده نوار غزه و فلسطین تا محو کامل دولت غاصب صهیونیستی لحظه ای از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

سازمان های مدافع حقوق بشر که برخلاف عنوان خود عمل می نمایند، بخود آیند تا کی می خواهید همچون عروسک های خیمه شب بازی مورد مضحکه و دستاویز استکبار جهانی باشید؟ سکوت مرگ آورتان هر روز شاهد قتل عام انسانهای بی گناه و بی دفاع در این منطقه هستید، بدانید خدای عزوجل کفیل این مردم بوده شما نیز همچون اربابانتان به زباله دان تاریخ روانه خواهید شد.

♻️روز قدس فرصتی است تا آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان با ابراز نفرت به حامیان رژیم ناتوان صهیونیستی دوران اضمحلال آن را نزدیکتر نموده و با شعله ور نمودن موج بیداری اسلامی قاموس صهیونیسم و امپریالیسم را برای همیشه در هم بپیچند.

✅این بیانیه می‌افزاید:
ضمن محکومیت شدید جنایت‌های اخیر رژیم اشغالگر قدس در نوارغزه و کشته شدن صدها انسان بی‌گناه از جمله زنان و کودکان بی دفاع ، و حمله ددمنشانه این رژیم غاصب، به کنسولگری ایران در دمشق، اعلام می‌دارد که حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، می‌تواند پشتوانه محکمی برای واکنش مسئولین ایران اسلامی به این حمله بزدلانه باشد.
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ (سوره محمد/ آیه ۷)

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.