تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷

استاندار ایلام:‌

ارتباط بی‌واسطه با مردم مصداق بارز تحقق شعار دولت سیزدهم است

ارتباط بی‌واسطه با مردم مصداق بارز تحقق شعار دولت سیزدهم است
ایلام - استاندار ایلام با تاکید بر اینکه دیدار بی واسطه با مردم اولویت نخست مدیران استان باشد، گفت: مهم ترین شعار این دولت، مردمداری و توجه به خواسته های مردمی است.

به گزارش ایلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، امروز دوشنبه دیدار چهره به چهره استاندار ایلام با جمعی از شهروندان ایلامی در سالن جلسات شهید رجایی استانداری برگزار شد.

در این دیدار که حدود ۲ ساعت به طول انجامید، استاندار ایلام بصورت مستقیم و بی واسطه با اقشار مختلف مردم استان دیدار و دستورات لازم را برای رفع مشکلات و خواسته های آنان صادر کرد.

در این برنامه مردمی که در یک فضای صمیمانه برگزار شد، علاوه بر استاندار ایلام، معاون هماهنگی امور عمرانی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار و جمعی از مدیران کل نیز حضور داشتند و پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم استان بودند.

بهرام نیا پس از دیدار چهره به چهره با مردم در جمع خبرنگاران، بیشتر مشکل و درخواست های مردمی در این دیدار را درخواست تسهیلات، اشتغال، کمک هزینه و مساعدت مالی و موضوع درمان عنوان کرد و گفت: مهم ترین شعار این دولت، مردمداری و توجه به خواسته های مردمی است و این مهم در استان نیز مورد توجه قرار گرفته و باید نصب العین همه مدیران استان باشد.

وی ضمن تاکید بر حضور مسئولان در میان مردم گفت: در مجموع امروز ۸۰ درصد مشکلات و درخواست های دیدار مردمی در همین نشست برطرف شد.

استاندار ایلام ادامه داد: مدیران تعامل هم جانبه خود را در این برنامه نشان دادند و در راستای رفع مشکلات مردم اهتمام داشتند که از همه آنان قدردانی می کنم.

بهرام نیا در پایان با بیان اینکه علاوه بر دیدارهای عمومی با اقشار مختلف مردم، در طول هفته نیز بصورت موردی به خواسته های مردم پاسخ و مشکلات آنان برطرف می شود و در سفرهای شهرستانی نیز با مردم دیدار خواهیم داشت، گفت: از ابتدای دولت سیزدهم یکی از مهم ترین برنامه‌ها دیدار بی واسطه با مردم و رفع مشکلات آنان در دستور کار قرار گرفته است که پنجشنبه و جمعه هفته گذشته در سفر به شهرستان های دهلران، آبدانان و دره شهر نیز با مردم دیدار داشتیم و این دیدارهای چهره به چهره نیز در جهت رفع مشکلات و دغدغه های مردم ادامه خواهد داشت./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.