تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳

مشکلی در تامین بلیط برای مسافران ایلامی وجود ندارد

مشکلی در تامین بلیط برای مسافران ایلامی وجود ندارد
ایلام - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با تاکید بر اینکه تامین اتوبوس برای مسافران بر اساس میزان تقاضا انجام می شود، گفت:

هیچ گونه مشکلی در خصوص تهیه بلیط برای مسافران در این استان وجود ندارد.

“سید زاهدین چشمه خاور” روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در طول ۶ ماه گذشته بر اساس مصوبه ای که در استانداری ایلام در خصوص تامین بلیط اتوبوس شهروندان انجام شد، فروش بلیط اتوبوس از ساعت هشت صبح تا ۲ بعداز ظهر هر روز در محل ترمینال شهدای ایلام در دستور کار قرار داشته است که بر اساس تعداد بلیط های به فروش رفته، اقدام به تامین اتوبوس برای بعدازظهر همان روز تا و بر اساس ساعت حرکت اتوبوس ها و شرکت های مسافربری مستقر در این ترمینال شود.

وی با بیان اینکه بر این اساس هیچ گونه محدودیتی بر اساس برنامه ریزی انجام شده در خصوص تامین و فروش بلیط اتوبوس وجود نداشته است، گفت: بر این اساس در هر روز با توجه به تعداد صندلی های مورد نیاز برای مسافران، اتوبوس هم به همان میزان نیز تامین شده و مشکل خاصی در این زمینه وجود نداشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با تاکید بر اینکه محدودیتی در خصوص تامین اتوبوس برای مسافران نداریم، افزود: به هر میزان که اتوبوس بر اساس تعداد مسافران همان روز نیاز باشد، تامین می شود.

چشمه خاور بیان کرد: افرادی معدودی که هم اکنون در ترمینال شهدای ایلام هستند خواستار تهیه بلیط اتوبوس برای روز و یا روزهای بعد هستند که این موضوع برخلاف مصوبه انجام شده است و ما قادر به این اقدام نیستیم.
وی تصریح کرد: واقعیت این است که اتوبوس ها در حال برگشت به ایلام هستند و باید به پایانه مسافری برسند تا ما بتوانیم کار فروش بلیط روز بعد را انجام دهیم و به محض ورود اتوبوس ها به ایلام، کار فروش بلیط در همان روز یعنی از ساعت هشت صبح تا ۱۴ انجام و هیچ مسافری بدون برای رفتن به مقصد معطل نخواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به تردد زوار عتبات عالیات در مرز مهران، ابراز کرد: در مرز مهران تردد زوار و ازدحام مسافر نیز داریم اما هر تعداد که اتوبوس برای تردد مسافران از ترمینال شهدای ایلام نیاز داشته باشیم از مرز به ایلام منتقل شده و برای جابجایی زوار در مرز از ون و سواری استفاده می شود و مشکل خاصی در این زمینه نیز وجود ندارد.

چشمه خاور با اشاره به اینکه تامین اتوبوس برای مسافران بر اساس تقاضا است، ابراز کرد: با برنامه‌ریزی‌های حوزه حمل و نقل، ۱۲ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان استان اضافه شد و مشکل کمبود اتوبوس مرتفع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: افرادی که برای تهیه بلیط با مشکل مواجه هستند می‌توانند به نماینده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در ترمینال شهدای شهرداری مراجعه یا با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و همراهی و تعامل مردم و هم استانی های عزیز ایلامی، شاهد تردد روان و بدون مشکل مسافران باشیم.

به گزارش ایرنا، استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۱۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.