تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳

برزگر: انتخاب اوسمار هوشمندانه بود/پس از سال ها پرسپولیس بازیکن خارجی با کیفیت جذب کرد

برزگر: انتخاب اوسمار هوشمندانه بود/پس از سال ها پرسپولیس بازیکن خارجی با کیفیت جذب کرد
تهران- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انتخاب اوسمار از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس به عنوان سرمربی بسیار هوشمندانه بود.

محمد برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در خصوص وضعیت امسال تیم پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس از اول سال دست خوش تغییراتی شد. خیلی‌ها آمدن و خیلی‌ها هم رفتند. امیدوارم با این بازیکنانی که در اختیار داریم بتوانیم در آخر فصل دل هواداران را خوشحال کنیم. بدترین اتفاقی که امسال برای تیم افتاد حذف پرسپولیس در آسیا بود و امیدوارم بازیکنان تیم از نام بزرگ پرسپولیس دفاع کنند و دوباره قهرمانی را به دست آورند.

وی در مورد اینکه آیا به نظر شما بهترین اتفاق فوتبالی امسال چه بود، گفت: امسال برای من دو اتفاق خیلی مهمی افتاد. خداراشکر مدیریت باشگاه پرسپولیس توانست بازیکنان خیلی خوبی جذب کند و همین موضوع باعث می‌شود دست اوسمار باز باشد و بهترین تاکتیک را انتخاب کند. دومین اتفاق هم انتخاب شدن خودم به عنوان سرمربی تیم مقاومت بود و خداراشکر می‌کنم که می‌توانم در خدمت تیمم باشم. خوشحالم که می‌توانم مربیگری را تجربه کنم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره وضعیت نقل‌وانتقالات، یادآور شد: خداراشکر مدیران باشگاه توانستند بازیکنان خوبی جذب کنند و در این چند بازی اخیر که دیدیم توانایی‌های خوبی دارند و می‌توانند به تیم کمک کنند. امیدوارم بازیکنان جدید در تیم بدرخشند و خودشان را در دل‌ هواداران جای بدهند.
برزگر در مورد خاطره‌ای از عید که زمان حضورش در پرسپولیس بود، گفت: یادم است ۱۰ اسفند ۸۱ بود که با تیم در خارج از کشور بودیم و خود را آماده بازی‌های جام باشگاه آسیا می‌کردیم و عید را کنار خانواده نبودیم.

وی در خصوص عملکرد مدیریت باشگاه، خاطرنشان کرد: عملکرد مدیریت را باید در طول سال حساب کنیم و به نظر من خوب بوده است. درویش تمام خواسته های کادرفنی را برآورده کرده و یک مدیر کار خاص دیگری نباید انجام دهد.

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد این تیم با هدایت اوسمار، گفت: بی تردید او موفق بوده و در کنار پیروزی های بسیار مهمی که کسب کرده شاهد بازی بسیار خوبی از پرسپولیس هستیم. از جدایی گل محمدی بسیار ناراحت شدم اما به نظر من تنها کسی که می توانست روند خوب پرسپولیس را حفظ کند اوسمار بود.

وی ادامه داد: یکی از اتفاقات بسیار خوبی که در نیم فصل دوم برای پرسپولیس رقم خورد جذب بازیکنان خارجی با کیفیت بود. سال ها بود که هرچه بازیکن بی کیفیت خارجی بود راهی پرسپولیس می شد که خوشبختانه این وضعیت امسال تکرار نشد./ایرنا

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.