تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵

اولین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان ایلام در سال جاری برگزار شد

اولین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان ایلام در سال جاری برگزار شد
نگاه اقتصاد
اولین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان ایلام در سال جاری، با ریاست استاندار و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی، مدیرکل صمت، فرمانداران و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.
در این جلسه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، ضمن تبریک عملیات پیروزمندانه و غرورآفرین وعده صادق، در مورد طرح نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان، گفت: خوشبختانه در طول مدت زمان اجرای این طرح، هیچگونه کمبودی در زمینه تامین کالا و خدمات در سطح استان مشاهده نگردید.
رضا محمدرحیمی با اشاره به آرامش کنونی بازار، اظهار داشت: افزایش غیر منطقی قیمت برخی مواد غذایی مانند گوشت قرمز در بازار قابل مشاهده است، که در صورت واردات این محصول، کاهش قیمت آن نیز پیش بینی شده است.
وی ضمن تاکید بر نظارت مستمر بر بازار در همه ایام سال، بیان داشت: در سال گذشته ۳۳۰۷۲ مورد بازرسی از واحدهای صنفی به عمل آمده که منجر به تشکیل پرونده برای ۲۱۹۸ واحد متخلف شده است.
مدیرکل صمت استان، ارزش ریالی پرونده های متشکله در سال گذشته را ۳۰۸ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ما در برخورد با متخلفین صنفی، هیچ تعارفی نداشته و با آنها برخورد قاطعانه و پیشگیرانه خواهیم داشت.
در ادامه جلسه استاندار ایلام نیز مراتب تشکر و رضایتمندی خود را از اجرای طرح ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام داشته و بر نظارت هر چه بیشتر بر بازار تاکید نمودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.