تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۹:۱۴

دیدار مدیرعامل آبفا استان ایلام با پرسنل امور آبفای شهرستان دره شهر

باید در راستای اعتلای شرکت وخدمات رسانی به مردم بیش از گذشته فعالیت کنیم

باید در راستای اعتلای شرکت وخدمات رسانی به مردم بیش از گذشته فعالیت کنیم
ایلام - نگاه اقتصاد - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با پرسنل امور آبفای شهرستان دره شهر دیدار و از تلاش مدیر و کلیه پرسنل این شهرستان در جهت فعالیتهای انجام شده تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، مهندس تیموری دریک فضای صمیمی با کارکنان امور آبفای شهرستان دره شهر به گفتگو نشست و با قدردانی از زحمات پرسنل، کارگران و گروه های حوادث و اتفاقات این شهر با تأکید بر لزوم ارزش و احترام به منابع انسانی و شرافت کاری گفت: منابع انسانی هر شرکت بالاترین سرمایه آن شرکت محسوب می شوند و با احترام و ارزش به منابع انسانی، موفق به سلامت اداری و اجرای طرح تکریم خواهیم بود.

مدیرعامل آبفای استان ایلام با بیان اینکه کاهش هزینه و افزایش درآمد از جمله اولویت های شرکت است و همکاران بایستی اهتمام ویژه ایی داشته باشند افزود: برای رشد و ارتقای شرکت، باید همه دست به دست دهیم و در راستای اعتلای شرکت وخدمات رسانی به مردم بیش از گذشته فعالیت کنیم.

وی ارائه پیشنهادها و راهکارهای اصلاحی توسط کارکنان را مفید دانست و خواستار ارائه پیشنهادات و نظرات توسط همکاران جهت پیشبرد اهداف شرکت شد.

لازم بذکر است که در این دیدار پرسنل شهرستان به بیان مسائل و مشکلات و نقاط ضعف و قوت حوزه کاری خود پرداختند ومدیرعامل شرکت به سؤالات مطرح شده پاسخ گفت.

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.