تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷

پیکر پدر شهیدان چناری در ایلام تشییع شد

پیکر پدر شهیدان چناری در ایلام تشییع شد
ایلام - پیکر پدر شهیدان حمزه و جعفر چناری امروز چهارشنبه ۲۸ خردادماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در شهر ایلام تشییع شد.

این آیین با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار ایلام، فرماندهان سپاه، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان، اقشار مختلف مردم و جمعی از مسوولان برگزار شد.

در این آیین که از محل میدان امام به سمت سپاه ناحیه شهر ایلام برگزار شد شرکت کنندگان که با رعایت پروتکل های بهداشتی حضور یافته بودند با قرائت فاتحه یاد و خاطره پدر شهیدان چناری را گرامی داشتند.

پس از تشییع، پیکر حاج محسن چناری برای خاکسپاری به مزار شهدای بخش صالح آباد در جوار مرقد مطهر امامزاده علی صالح(ع) منتقل شد.

پدر شهیدان حمزه و جعفر چناری از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بامداد دیروز سه‌شنبه به دیدار حق شتافت و به فرزندان شهیدش پیوست.

وی که به همراه فرزندان شهیدش در عملیات‌های دوران دفاع مقدس نظیر والفجر مقدماتی حضور داشته است پس از طی یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

شهید حمزه چناری در ۱۹ تیرماه سال ۶۴ و شهید جعفر چناری در ۲۵ شهریور سال ۶۴ در منطقه چنگوله به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

استان ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس سه هزار شهید تقدیم اسلام کرده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.