تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳

اولین جلسه کارگروه #مصالح ساختمانی شورای فنی استان در سال ۹۹ برگزار شد

اولین جلسه کارگروه #مصالح ساختمانی شورای فنی استان در سال ۹۹ برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان ایلام، با حضور اعضاء اولین جلسه کارگروه کنترل کیفیت مصالح ساختمانی شورای فنی استان در محل سالن جلسات سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان تشگیل گردید.

فرزانه کریمی معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد ایلام گزارشی در خصوص آخرین وضعیت واحدهای تولیدی تیرچه دراستان و پیشنهادها و راهکارهایی در خصوص ارتقاء کیفیت مصالح ساختمانی در استان ارائه کرد.

کریمی افزود: دستگاه های اجرایی وناظرین ساختمان هاو پروژه های عمرانی می توانند بهترین همکار وکنترل کننده مصالح ساختمانی با کیفیت و استاندارد در پروژه های عمرانی باشند.

در این جلسه همچنین علی داری پور کارشناس صنایع ساختمانی و معدنی اداره کل استاندارد ایلام گزارشی از آمار و عملکرد بازرسی ها، نمونه برداری و اقدامات این اداره کل در حوزه نظارت بر واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی در سال ۹۸ ارائه نمود.

علی داری پور بر ارائه نظریات دستگاه های اجرایی مرتبط در بازرسی ها و مشارکت بیشتر اعضا در بازرسی ها و نمونه برداری از مراکز عرضه مصالح ساختمانی و نظارت و بازرسی بیشتر بر واحدهای صنفی موزاییک و فوم پلی استایرن تاکید کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.