تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷

رییس پلیس راهور:

تصادفات فوتی ایلام ۶۷ درصد کاهش یافت

تصادفات فوتی ایلام ۶۷ درصد کاهش یافت
ایلام - رییس پلیس راهور استان ایلام گفت: امسال تصادفات منجر به فوت در این استان ۶۷ درصد کاهش یافت که در سال‌های اخیر بی‌سابقه است.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی روز دوشنبه در حاشیه آیین تودیع و معارفه رییس پلیس راهور دهلران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تصادفات جرحی در استان نیز نیز نسبت به چهار ماهه سال گذشته از کاهش ۲۴ درصدی برخوردار است که همه این کارها حاصل همکاری مردم و مسوولان و زحمات شبانه‌روزی و پای‌کار بودن پرسنل راهور است.

رییس پلس راهور استان ایلام از شماره‌گذاری ۶ هزار و ۳۷۳ دستگاه خودرو در چهار ماهه امسال خبر داد و یادآور شد: این آمار حکایت از افزایش ۲۴ درصدی شماره‌گذاری خودرو در استان نسبت به چهار ماهه سال گذشته دارد.

کهزادی با اشاره به مراکز تعویض پلاک در مرکز استان و سه شهرستان دهلران، آبدانان و دره‌شهر تاکید کرد: شهرستان‌های مهران و چرداول نیز بزودی از مراکز تعویض پلاک برخوردار خواهند شد.

وی در خصوص آزمون راهنمایی و رانندگی نیز اضافه کرد: هم‌اکنون در همه شهرستان‌های استان این آزمون برگزار می‌شود و مردم از خدمات راهور در این زمینه برخوردار هستند.

در این آیین سرگرد رحمان یونسی به عنوان رییس پلیس راهور شهرستان دهلران معرفی و از خدمات سرگرد عبدالله میرزایی رییس سابق راهور دهلران قدردانی شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.