تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

مشارکت بنیاد علوی در زمینه توسعه فرهنگی هلیلان و ملکشاهی

مشارکت بنیاد علوی در زمینه توسعه فرهنگی هلیلان و ملکشاهی
ایلام - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: فعالیت های فرهنگی و تبلیغی بصورت ویژه با مشارکت بنیاد علوی در دو شهرستان هلیلان و ملکشاهی اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام محمد فتاحی روز دوشنبه در جلسه کارگروه تبلیغی این اداره کل افزود: سازمان تبلیغات اسلامی به منظور حمایت از مردم مناطق محروم و ترویج فعالیت های فرهنگی با مشارکت بنیاد علوی در دو شهرستان ملکشاهی و هلیلان فعالیت‌های فرهنگی مضاعفی را انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: در این راستا در مرحله نخست تعداد ۱۰ نفر از روحانیون پر تلاش و جهادی در قالب طرح استقرار جذب و در مناطق روستایی این شهرستان ها مستقر و علاوه بر انجام فعالیتهای فرهنگی و مذهبی پیگیر مسائل و مشکلات منطقه نیز خواهند شد.

وی مشارکت در طرح‌های اقتصادی و جهادی، شناسایی استعدادها و فعال کردن گروههای جهادی در سطح شهرستان و روستاهای این مناطق به منظور شتاب گرفتن طرح‌های عمرانی اقتصادی و کشاورزی را از دیگر فعالیتهای این روحانیان در این مناطق عنوان کرد.

به گفته مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی ایلام، این سازمان هم اینک در ۶۲ روستای استان اقدام به استقرار روحانیون مستقر کرده که با مشارکت بنیاد علوی ۱۰ نفر به این مجموعه اضافه خواهد شد.

وی یادآور شد: در طول سال های گذشته از طریق پیگیری روحانیون مستقر و فعالیت‌های جهادی و فعالیت‌های بسیار خوب در زمینه های مختلف کشاورزی، ساخت خانه بهداشت، تهیه جهیزیه برای نیازمندان و ساخت خانه برای محرومان از طریق این روحانیون انجام شده است.

بنیاد علوی از مجموعه های زیر نظر مقام معظم رهبری بوده که در حوزه های مختلف محرومیت زایی در مناطق مختلف کشور فعالیت دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.