تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲

واکنش فرمانده ارتش به تهدیدات اخیر آمریکا: پای فرمان رهبر انقلاب ایستاده‌ایم

واکنش فرمانده ارتش به تهدیدات اخیر آمریکا: پای فرمان رهبر انقلاب ایستاده‌ایم
تهران- فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در واکنش به تهدیدات اخیر آمریکا گفت:

 حرف‌های آنها جدید نیست؛ زیرا هر بار به بهانه‌های مختلف حرف‌هایی را می‌زنند اما خوب می دانند ایران اسلامی در دفاع از آرمان‌ها، انقلاب و کشور با تمام وجود پای فرمان رهبر انقلاب ایستاده و جدی است.

امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران روز پنج‌شنبه در حاشیه همایش گرامیداشت سالروز عملیات آزادسازی سوسنگرد که در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی – سیاسی ارتش برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز سالروز آزادسازی سوسنگرد است؛ عملیاتی که از جنبه‌های مختلف قابل بررسی و تبیین برای مردم از جمله جلوه وحدت و همراهی نیروهای حاضر در منطقه است.

وی با بیان اینکه بررسی تاریخی این عملیات نشان می‌دهد هر کسی که توان دفاع را داشته بدون تعلقات سازمانی و گروهی در کنار هم برای خلق حماسه بزرگ و موفقیت حضور داشته، تصریح کرد: امروز هم بین نیروهای مسلح و مردم در دفاع از کشور، وحدت و هم‌افزایی و همدلی وجود دارد؛ به نحوی که نیروهای مسلح برای اینکه کدام یک به رفقای شهیدشان زودتر بپیوندند پیشمرگ و پیشقدم هستند.

فرمانده کل ارتش درباره تهدیدات اخیر آمریکا علیه ایران گفت: حرف‌های آنها جدید نیست؛ زیرا هر بار به بهانه‌های مختلف حرف‌هایی را می‌زنند اما هم خودشان می‌دانند و هم آدم‌های عاقل‌ترشان آگاهند که جمهوری اسلامی ایران در دفاع از آرمان‌ها، انقلاب و کشور پای فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی با تمام وجود ایستاده و جدی است.

سرلشکر موسوی با تأکید بر اینکه آنها می‌دانند که ایران توان آن را دارد که در برابر هر قدرتی و در هر سطحی از حدود و ثغور این کشور دفاع کند و کاری از پیش نخواهند برد، خاطرنشان کرد: آنها به خوبی می‌دانند ممکن است کسی بی‌عقلی کند و دستی به طرف ایران دراز کند، اما رها کردن این دست کار آنها نیست؛ لذا بعید می‌دانم عقلای آنها چنین اجازه‌ای را بدهند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.