تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵

معاون استاندار ایلام از حوزه های کنکور سراسری بازدید کرد

معاون استاندار ایلام از حوزه های کنکور سراسری بازدید کرد
ایلام - معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در سومین روز از برگزاری آزمون سراسری ۹۹ دانشگاه های کشور در حوزه های امتحانی دانشگاه ایلام بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمد نوذری روز جمعه در سومین روز از برگزاری آزمون سراسری با حضور در حوزه امتحانی دانشگاه ایلام اظهار داشت: در کنکور امسال شاهد رقابت ۱۴ هزار و ۲۳۹ داوطلب در استان هستیم که از این تعداد، هشت هزار و ۳۰۷ نفر خانم و پنج هزار و ۹۳۲ آقا هستند.

وی افزود: کنکور سراسری امسال در پنج رشته و ۱۲ حوزه‌ امتحانی و به مدت چهار روز از ۲۹ مرداد ماه تا یکم شهریور ماه در حال برگزاری است.

نوذری یادآور شد: در بازدیدی که به همراه رییس دانشگاه ایلام و دیگر مسوولان از محل برگزاری آزمون داشتیم همه موارد از جمله پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شده است.

وی با بیان اینکه آزمون در کمال امنیت، آرامش و از همه مهمتر در کمال سلامت در حال برگزاری است، اضافه کرد: مسئله برگزاری کنکور سراسری برای استاندار ایلام بعنوان رییس ستاد استانی مبارزه با کرونا و دیگر مسوولان استان از درجه اهمیت بالایی برخوردار بود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با اعلام رضایت از روند برگزاری کنکور ۹۹ گفت: امروز شاهد روند برگزاری کنکور سراسری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بودیم که اینجا لازم است از تمامی دست اندرکاران امر تشکر و قدردانی کنیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.