تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸

امام جمعه ایلام:

درصد جانبازان پشت نوبت تعیین تکلیف شود

درصد جانبازان پشت نوبت تعیین تکلیف شود
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: درصد جانبازی افردیکه که پشت نوبت هستند باید زودتر تعیین تکلیف شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین الله‌نور کریمی‌تبار روز دوشنبه در دیدار با معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با قدردانی از اقدام‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام افزود: روند تعیین درصد جانبازی افرادیکه در نوبت هستند باید تسریع یابد.

وی همچنین بر رفع مشکلات درمانی ایثارگران این استان تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به وضعیت خاص جسمی جانبازان، این قشر نیازمند خدمات درمانی ویژه بوده و نباید در این زمینه دغدغه‌ای داشته باشند.

وی بیکاری را از مهمترین مشکلات جامعه ایثارگران استان عنوان کرد و گفت: اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران باید بصورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

امام جمعه ایلام با ذکر اینکه ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس خط مقدم بود و در این زمینه متحمل خسارت‌های زیرساختی زیادی شده است، افزود: در طول سال‌های گذشته در حق پیشکسوتان جنگ کوتاهی‌هایی شده است که باید جبران شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار اعلام کرد: تا حد ممکن از ایثارگران در مجلس دفاع کرده و پیگیر خواسته‌ها و مشکلات آنها خواهیم بود.

علی‌اکبر بسطامی بیان کرد: ۱۳مورد از قوانین مربوط به این قشر در کشور اجرایی نشده است که پیگیری لازم در این زمینه انجام خواهد گرفت.

وی یکی از این موارد را وضعیت ایثارگران معسر عنوان کرد و گفت: تا پایان هفته گذشته شمار این ایثارگران از ۸۰ هزار نفر به ۹۰ هزار نفر افزایش یافته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز در این دیدار با اشاره به رشادت‌ها و دلاوری‌های مردم این استان در دوران دفاع مقدس گفت: مردم آنچه را که لازم بود در طبق اخلاص گذاشتند و قهرمانانه از میهن اسلامی ایران دفاع کردند.

محمد نوذری بیان کرد: امروز رفع مشکلات قشر ایثارگران باید در اولویت قرار گیرد که اشتغال و مسکن از مهمترین آنهاست.

معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثاگران کشور صبح امروز وارد ایلام شد.

دیدار با مسوولان استان و خانواده‌های شهدا، بازدید از گلزار شهدای صالح‌آباد و انعقاد تفاهم‌نامه مسکن از برنامه‌های سفر معاون رییس‌جمهوری به این استان است.

وی در بدو ورود به استان ایلام به دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام رفت و سپس در آیین کلنگ‌زنی ۴۰۰ واحد مسکونی ایثارگران استان ایلام شرکت کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.